SmartTV, chromecast eller appletv?

>Spyro<

Jeg er bare meg jeg
De fleste har jo netflix, viaplay, hbo, sumo eller annet.

Når dere da ser på tv, hva ser dere det gjennom? SmartTV, chromecast, appletv, eller gjerne gjennom annet smart noe?

Selv har vi brukt chromecast, men den har tulla og begynner bli sliten. I går leverte jeg inn fitbiten min pga den tuller veldig. Lader ikke godt og dør innen halvt døgn. Attpåtil ser det ut som allergisk reaksjon. Så blir rød av den.

Så fikk lov å bytte den i noe annet. Da ble det en appleTV boks med hjem. Betalte ett mellomlegg da selvsagt.

Men må si at jeg liker godt denne boksen altså :D Guri så lettvint det er å se på netflix og det der :)

Last edited:
Vi har cromecast og den virker finfint. Fra nettbrett, mobil eller pc til tv.

Vi ser på alt sånn via playstation. Har både Chromecast og smartTV også, men syns det er enklest med playstation :p

Jeg bruker laptop som er koblet med hdmi kabel til tvn. Så tvn min er bare en stor skjerm for pcn. Har også Get box så byttet bare på kontrollen om jeg vil ha nett eller TV [emoji1305] kanskje litt gammeldags, men funker bra og er aldri tregt.

Har SmartTv, men må innrømme at det blir mindre å mindre brukt.. Blir mest amazon firestick eller xboxen som blir brukt her i gårn til netflix, Kodi, etc.

Har brukt Apple-TV i fire år, to av årene hadde vi kun det, altså ikke vanlige TV-kanaler. Ser mest NRK, tv2 sumo og Netflix. Nå har vi tv-kanaler og men bruker det lite så kommer til å kutte det ut.

Har brukt Apple-TV i fire år, to av årene hadde vi kun det, altså ikke vanlige TV-kanaler. Ser mest NRK, tv2 sumo og Netflix. Nå har vi tv-kanaler og men bruker det lite så kommer til å kutte det ut.
Har sagt opo tvkanalene våre vi også. Ser ikke poenget med 500 kr i mnd på det, når vi bruker det gjerne en gang i mnd.

Har apple-tv og er veldig fornøyd med det. Har iphone, ipad og mac, så da er det så snertent med apple tv også.

Har også altibox tv-kanaler, men kommer til å avbestille det etter jul. Har mulighet til å ta opp programmer og se via app, men er billigere å betale for de strømmetjenestene vi ønsker.

Apple-TV :) Veldig fornøyd med den!

Back
Topp