Smartklokke/treningsklokke

Ecinnaj

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Hvilken klokke har du og er du fornøyd?
+/-?

Jeg har gear fit og har hadd den i snart 2 år.
Elsker klokka men savner bedre pulsmåler,lettere trenings registrering og muligheten til å svare på sms og ta tlf.

Har kjikket litt på grar s og gear fit 2 nå men hadde vært fint om de var et produkt. :P

Last edited:
Jeg har polar M400. Den har alt du trenger med tanke på trening, men kan ikke sende sms og ta tlf med den.

Jeg har Fitbit HR og er superfornøyd!! Har gått med den konstant på armen i 2 år nå, til både treningstøy og gallakjole, hehe. Appen er super og riktig så motiverende :-)

Har polar M400, veldig fornøyd med den :D

Har polar loop, men savner de samme tingene som deg. Og så er batteriet elendig på den. Må ofte lade den hver dag

Jeg har Apple Watch :-) Liker alle mulighetene man får med den.

Er ute etter en pulsklokke til min mann, men har hørt flere av de ikke registrerer skritt når man triller vogn? Tips tas imot med stor takk!!

Er ute etter en pulsklokke til min mann, men har hørt flere av de ikke registrerer skritt når man triller vogn? Tips tas imot med stor takk!!
Min gear fit gjør ikke det og jeg må starte all aktivitet manuellt, men den nye gear fit 2 skal starte ulike aktiviteter av seg selv. Men aner ikke om den registrerer når man går med barnevogn.
Men den skal starte av seg selv på trimsykkel osv så jeg regner med den starter når pulsen går opp eller noe.

Talk for masse svar :) skal sjekke ut disse ;)

Back
Topp