Smarte kjøp til knall pris?

Camilla I

Glad i forumet
Er det noe du har kjøpt til knall pris som du er fortsatt veldig fornøyd med i det siste året?

Jeg har ikke kjøpt noe til knall pris, jeg er alltid for sent og da blir det vanligvis full pris for meg.

Pleier alltid å være sent ute jeg og. Men har fått tak i masse billig julebrus :D ellers har jeg handlet en del joha og lillelam til mine små når barnas hus har hatt 25%. Lurer på hvor mye jeg har brukt der :p Har dratt dit bare fordi det har vært tilbud for å kjøpe ull selvom vi ikke har trengt noe.

Kjøper som regel ny julepynt på romjulssalget. Er jo opptil 70% jo :p

Fikk dilla på å handle brukt dette året, og har funnet alt fra billige, flotte ullklær til gratis trampoline. Fikk også gratis trehjulssykkel og gratis snowracer, og snowraceren ser helt ubrukt ut. Elsker det! Ellers benyttet jeg meg av priskrigen og fikk julemarsipan og julepølse og en del risengrynsgrøt til nesten ingen penger. Veldig fornøyd! :) Nå ser jeg fram til januarsalg i butikkene! :)

Fikk dilla på å handle brukt dette året, og har funnet alt fra billige, flotte ullklær til gratis trampoline. Fikk også gratis trehjulssykkel og gratis snowracer, og snowraceren ser helt ubrukt ut. Elsker det! Ellers benyttet jeg meg av priskrigen og fikk julemarsipan og julepølse og en del risengrynsgrøt til nesten ingen penger. Veldig fornøyd! :) Nå ser jeg fram til januarsalg i butikkene! :)

Her elsker vi å handle brukt :) lønner seg har vi funnet ut... Selger jo selv unna det vi ikke bruker :)

Back
Topp