Smartass!

Haha, jeg også.
Jeg har skrevet noe om det nederst på side 5 i den andre tråden.

Forresten var akkurat trynet mitt over tv2-nyhetene nettopp. Ang. denne tidligere nevnte facebookgruppen. Jeg meldte meg ut av den i ettermiddag på grunn av usakligheter og ting som postes som jeg ikke står inne for.
Dette har jeg gitt beskjed der inne om for to dager siden, i går, og i dag da jeg meldte meg ut. Men jeg støtter fortsatt Krekar i denne saken.

IsThaBeth skrev:
Må se nyhetene i reprise!

Det ligger for sikkerhets skyld ute på tv2.no også.. xD

©Smartass skrev:

IsThaBeth skrev:
Må se nyhetene i reprise!

Det ligger for sikkerhets skyld ute på tv2.no også.. xD

Skal sjekke med en eneste gang!

Kan jeg spør hva du syns om f.eks den videoen som ble vist i opptaket? Den med statsministeren osv..

Pirill skrev:
Kan jeg spør hva du syns om f.eks den videoen som ble vist i opptaket? Den med statsministeren osv..

Den som ble lagt på youtube for noen mnd siden, og han som laget den ble fengslet?
Jeg syns ikke det er trusler, eller straffbart.
Jeg kunne selv aldri ha laget noe sånt. Hvis det var svar godt nok :)

Send meg link a!

Men visst ikke det er trusler, hva er det da..? Skremmer hvertfall meg...  Jeg tror nettopp sånne videoer gjør det vanskelig for ikke-muslimer til å ikke dømme.. Og det er jo leit og bli forhåndsdømt... Vanskelig og ordlegge seg rett her, men...

Om du forstår hva jeg mener.. :)

Pirill skrev:
Men visst ikke det er trusler, hva er det da..? Skremmer hvertfall meg...  Jeg tror nettopp sånne videoer gjør det vanskelig for ikke-muslimer til å ikke dømme.. Og det er jo leit og bli forhåndsdømt... Vanskelig og ordlegge seg rett her, men...

Om du forstår hva jeg mener.. :)

Det er vel han som laget den sitt syn på.... verden.
På hvilken måte mener du det er trusler?

Juliette skrev:
Ser deg ikke, jeg?

Så bra. Håper det samme gjelder for mormor

Back
Topp