Smart?

babyT

Forumet er livet
Må jo ha med meg sprayen ut idag, og lurte på hva jeg skulle gjøre for at den ikke skulle ligge og slenge nederst i bunadveska, skaljo oppbevares stående. Løsningen ble en kraftig tape rundt flaska (på samme måte som man fester bagasjetag på kofferten når man skal fly), og så har jeg satt ei sikkerhetsnål i "tapevingen" og festa den inni veska. Hvis dere skjønte hva jeg mente da [8|] Så nå holder flaska seg stående så lenge jeg ikke står på hodet eller legger meg ned med bunaden på [:)] Føler meg litt smart her jeg sitter nå [:)]

Det synes jeg var super smart babyt!!! Du er luuuuur [;)] Her blir det ikke rare 17 mai i år, det sludder og det er ikke vanlig her. Så vi har droppet barnetoget og fortsetter det blir det sikkert ikke borgertog heller... Såh, det var den 17 mai [:D][:)][;)] Får jo si det sånn da at dette er forhåpentligvis siste 17 mai vi bare er to og dermed har vi "lov" til å gjøre lite ut av den i år.. Ikke sant??[;)]

[:D]

Siste 17. mai vi bare er to, ja (men det sa jeg ifjor også, og året før der... [:(]).  Men neste år skal vi ha et lite nurk på ca 3 mnd, og vi skal ikke feire 17. mai her oppe! Da skal jeg sørover!

Ja, jeg har jo sagt det noen år selv i grunn, men nå har jeg skikkelig tro på det! Vi skal jo blir gravide på prøverørsforsøkene nå BabyT, det finnes ingen andre alternativer, det har jeg bare bestemt meg for!!!![;)] (dette gjelder deg også altså, jeg har bestemt det!![:D])

Jaja, du får kose deg med elevene, synd at mannen jobber i helgen, skjønner godt at det er kjipt. Mannen her hadde turnus helg i fjor og det blir litt stusslig uten sin bedre halvdel.. Sarahklem

ORIGINAL: Sarah

Ja, jeg har jo sagt det noen år selv i grunn, men nå har jeg skikkelig tro på det! Vi skal jo blir gravide på prøverørsforsøkene nå BabyT, det finnes ingen andre alternativer, det har jeg bare bestemt meg for!!!![;)] (dette gjelder deg også altså, jeg har bestemt det!![:D])

Jaja, du får kose deg med elevene, synd at mannen jobber i helgen, skjønner godt at det er kjipt. Mannen her hadde turnus helg i fjor og det blir litt stusslig uten sin bedre halvdel.. Sarahklem

OK. Da er jo den saken grei, så da trenger jeg ikke handle inn tester til forsøket [;)] 

Neida. Har selv stor tro på at vi nå kan være heldige og bli gravid [:)]

Droppa toget idag jeg. Orka rett og slett ikke å dra opp alene og gå med ungene i dette været. Venter heller litt og drar opp i Storhallen når den åpner. Er skikkelig innendørs 17. mai her i år.

Godt du har troen, jeg tror det er viktig jeg, at man ikke mister helt håpet[:)]¨

Så du ble hjemme du også ja, det er nesten sånn at jeg ønsker at det skal sprut regne i hele dag sånn at jeg slipper å ta stilling til om vi skal ta en tur ut alikevel. Det har sluttet å sludde her, nå regner det bare. Vi skal på "grillfest" senere i dag, det må vi nesten, men jeg tviler på at det blir den helt store grillingen da, thihi...

ORIGINAL: Ivara

Kreativt og smart funnet på [:)]

Håper tapen og sikkerhetsnålen holdt det hele på plass nå da. Men det gjorde det sikkert!

Det gikk helt fint [:)] Men nå har jeg tatt den ut. Akkurat spraya for andre gang idag, og neste dose er ikke før kl 22, og da har jeg ikke tenkt å ha bunaden på lengre.

jeg hadde den på innsiden av vesten min sist gang,var på skikkelig fyllakule, da hadde jeg dobbelsidig tape på den og satte den i hjørnet på lommen[:D]

ORIGINAL: Apple

ORIGINAL: Apple

Håper at det er siste runde du skal bruke denne sprayen, og at bunaden din ikke passer til jul, neste bruk av bunaden navnedag/dåp og 17. mai 2009

Back
Topp