Smart!!

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Ja vi klarte jo selvfølgelig og tre på den fordømte "regnfrakken" istad under kosestunden! Jeg tror jeg hadde eggløsning på torsdag og fredag (mener jeg det var), og det er 4.5 uker siden fødselen... Men er jeg i faresonen nå da for å ha blitt smelt på tjukka med en gang? :P Vi rakk lissom aldri å prøve sist for ble gravid når vi bestemte at vi skulle prøve neste mnd, så aner ikke helt hvordan det da er :P

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Vi hadde sex 2 uker og 5 dager etter fødsel, og jeg tenkte faktisk ikke på den problemstillingen før etterpå.

Håper virkelig ikke at det kan være tilfellet at jeg ble gravid av denne ene gangen og så tidlig etter fødsel.

Må man ikke få igjen mensen osv først?
Eller hvordan funker det?
Kjenner jeg er litt stresset pga dette, så ringte legen i morges for å få tilsendt p-piller....

Eggløsning kommer jo før mensen, så derfor er det ikke trygt med sex uten prevensjon. Amming er ikke prevensjon nok;)

Sent from my iPhone using BV Forum

har du fått eggløsning allerede?!

Ja ganske sikker på at det var eggløsning jeg hadde :/ Og jeg ammer heller ikke (takket være en bedriten barselavdeling her!) så var jo helt unsafe sex :P

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Oj, mulig man får eggløsning tilbake så tidlig hvis man ikke ammer. Men det pleier vel å ta litt lenger tid med amming? Hos meg tok det ca 9 mnd begge de andre gangene.

Sent fra min GT-I9105P via Tapatalk

da kan du i teorien bli gravid igjen ja, men syns det høres litt for utrolig ut til å være sant

da kan du i teorien bli gravid igjen ja, men syns det høres litt for utrolig ut til å være sant

Har hørt om folk som har kommet gravide te 6 ukers kontrollen, så alt er mulig! :P

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Jeg ble gravid før mensen kom tilbake :-P så ja.. det skjer.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Yupp :) Så blir spennende å se om hu tanta vil komme på besøk om ca en og en halv uke da :p

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Har lest at det er stor variasjon når en er fruktbar etter fødsel, så det er best å vær på den sikre siden, hvis en ikke ønsker de for tette ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp