Smart telefon - den nye graviditetsverden!

bonusmams

Glad i forumet
:DDet var jo på langt nær slik da jeg var gravid sist. Da var det "bare" forum på internett.
Så er det noen her som har lastet ned gode "Apps" som dere mener er kjekke å ha i svangerskapet?

Jeg har lastet ned BV sin app samt forumappen til BV.
Ellers lastet jeg ned et symfysemålprogram som man kan legge inn må fra uke 26 (om alt går etter planen).
 
:DDet var jo på langt nær slik da jeg var gravid sist. Da var det "bare" forum på internett.
Så er det noen her som har lastet ned gode "Apps" som dere mener er kjekke å ha i svangerskapet?

Jeg har lastet ned BV sin app samt forumappen til BV.
Ellers lastet jeg ned et symfysemålprogram som man kan legge inn må fra uke 26 (om alt går etter planen).

Har bare bv sine, men vet det finnes mange flere også
 
Jeg har "svangerskapsapp". Gir forsåvidt ikke noe mer enn BV sin, annet enn at den har en side med statistikk: "14,1% av svangerskapet gjennomført, og av en eller annen grunn ser jeg større motivasjon i de prosentene enn dagene.... :-p
 
Jeg har "svangerskapsapp". Gir forsåvidt ikke noe mer enn BV sin, annet enn at den har en side med statistikk: "14,1% av svangerskapet gjennomført, og av en eller annen grunn ser jeg større motivasjon i de prosentene enn dagene.... :p

Hva heter den appen.. Finner ikke svangerskaps app... hadde vært spennende å kunne sett det i prosent :-)
 
Søk på gravid.. Det er den lilla appen:)
 
Jeg har iPregnancy. Den er fin fordi den har bilder fra uker til uke, skikkelige UL bilder både i 2D og 3D. Litt morsomt å følge med på!
 
:DDet var jo på langt nær slik da jeg var gravid sist. Da var det "bare" forum på internett.
Så er det noen her som har lastet ned gode "Apps" som dere mener er kjekke å ha i svangerskapet?

Jeg har lastet ned BV sin app samt forumappen til BV.
Ellers lastet jeg ned et symfysemålprogram som man kan legge inn må fra uke 26 (om alt går etter planen).

Har vist skjedd mye siden sist gang ja... ! Jeg har en 2007 mod. og en 2010. Den gang var det "bare" vanlige forum. Nå kan man få apper på alt ja... og så moro!!! Jeg leser alt jeg kan om svangerskapet, selv om jeg egentlig vet det meste. Men likevel så spennende!!
 
Blir nesten så man følger med for mye.. Ikke rart tiden går seint! :)
 
Back
Topp