Smart stellebordløsning??

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Vet ikke om jeg gidder å kjøpe sånt stellebord med kommode og på toppen så er det stellebrett som sitter fast.. for når ungen vokser fra det får jeg jo ikke mer bruk for det..

Tenkte kanskje heller å kjøpe en kommode og legge en slags stellemattegreie på toppen så er det bare å bruke kommoden videre etter stellematten er fjernet når ungen er stor.

Andre smarte ideer??

Va la en plate over vaskemaskinen og tørketrommelen og la begge stellemattene der[:)]
Når sentrifugen kom på var det gratis massage for trøtte slitne barn[:D]

ORIGINAL: EricaJenta

Vet ikke om jeg gidder å kjøpe sånt stellebord med kommode og på toppen så er det stellebrett som sitter fast.. for når ungen vokser fra det får jeg jo ikke mer bruk for det..

Tenkte kanskje heller å kjøpe en kommode og legge en slags stellemattegreie på toppen så er det bare å bruke kommoden videre etter stellematten er fjernet når ungen er stor.

Andre smarte ideer??

Det har jeg gjort, funker supert det [:)]

Du kan jo også legge stellematten på vaskemaskinen, det også funker [;)]

Her skal den være på vaskemaskinen ;) Enkelt og greit, slipper en hel masse styr med ommøbelering [:D]

like greit med løs pute på en vanlig kommode, her hadde jeg en sprelsk baby og har måttet stelle på gulvet fra hun var ett par uker uansett og stellekommoden står ubrukt

Har matte på vaskemaskinen vi, lite bad så passet oss best slik[:D] (Helt i begynnelsen hadde jeg de på gulvet opp siden vi har bad ned, orket ikke å bære begge opp og ned hele tiden[8D])

Vi har benkeplate over vaskemaskina. Åsså stellematte liggende oppå. Funker kjempefint[:D]

ORIGINAL: Regan

Va la en plate over vaskemaskinen og tørketrommelen og la begge stellemattene der[:)]
Når sentrifugen kom på var det gratis massage for trøtte slitne barn[:D]

Sånn gjorde vi det og,veldig kjekt![;)]Tassen elsket å ligge oppå vaskemaskinen da den sentrifugerte[:D][:)]

Vi har denne http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S29828090 fra ikea.

Å jeg er kjempe fornøyd med den![:)] Hyller over for å ha bleier å ting i! Helt supert syns jeg[:D]
Å den stelle delen kan man bare ta av etterpå så blir det en vanlig bokhylle![:)][;)]

Takk, da blir det nok en slik løsning hos oss også!

Back
Topp