Smart måte å spare penger på klær.

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Mamma'n min har sydd 3 "gravid-bukser" til meg nå[:D]
En var en av mine "gamle" stretch-bukser.. og to andre var bukser som vi fant i skapet hennes som hun f.eks hadde fått av venninner og ikke likte fargen på, eller ikke brukte av andre grunner[;)]

Vi klippa ut et stykke tøy fra en genser/t-skjorte som hun heller ikke villle ha, og sydde inn på magen på degamle buksene--
så ble buksene så vannvittig behagelige, og det var akkurat som "kjøpebukser" [:D][:D]

tenkte å ta bilder av de "nye" klærne mine når jeg kommer hjem til uka[;)] ssånn i tilfelle noen har klær liggende, og en symaskin i nærheten [;)]

God helg, folkens!![:D]

Jeg har gjort akkurat det samme, bare i stedet for gamle t-skjorter kjøpte vi metervare av elastisk stoff på tøybutikken. Fungerer kjempebra, og jeg kan bruke de gamle buksene mine. For lårene har jo ikke vokst[:D]

Har klippa ut en "U" der den digre magen kommer... og en "U" med elastisk stoff som erstatning for smekken og sånn.. mamma sydde strikk i dem også, da.. men det er ikke alltid nødvendig[;)]

Kan vise dere et par eksempler i morra.. [;)]

Ang midlertidige løsninger så er det mange som fester hårstrikk i knapphullet, (og knepper i hårstrikken istedet for hullet) men det orka jeg ikke.. er ikke SÅ glad i lange gensre [8D]

ja, det var det.. må bare leite fram digitalkamera først.. glemte det i går da jeg leita etter kamera..
plutselig var det sånn - hvor er .. eh.. hva var det jeg leita etter? sikkert no søtt [8D]
og så fant jeg meg mat i stedet [8D]

Det var de bildene,ja..
her kommer de:
Her er magen sett forfra, og det går som dere ser ann å skimte at det er to farger på buksa.. en på magen og en på resten..

Her har jeg dratt ned den lilla genseren, og har på meg den blå som vi klippte "buksemagen" ut av..

Synes det ble et artig antrekk jeg..[:D] Her er magen min sett fra siden i uke 19[;)]

det der såg kjæmpe snedig ut!! slit me at buksan bli leggan uinner magan!! jva jo så lur å kasta det buksan æ hadd når æ lekk me hain matias......tenkt itj å ha ein t så fort da sju.......

Dette skulle jeg ha tenkt på da jeg gikk rundt i alle butikker som fantes for og lete etter mamma klær..fant bare en mamma bukse som passet meg og ett kjørt..var ganske så oppgitt da..ser nå att det har mange fine mamma klær i butikkene når jeg ikke trenger det lenger! typisk[:'(] hehe

Kjempelurt foresten!! [;)]

Back
Topp