Smart jeg er.. :(

*IdaMor*

Elsker forumet
Jeg er så å si alene med gutta mine (mannen er på reisearbeid 4-5dager i uka) så det betyr at jeg må gjøre alt selv... Noe som er enklere sagt enn gjort. Så altså igår hadde inngangen til trappa snødd ned. Så for å få opnet døra, måtte jeg måke vekk snøen :/ så oppi det hele fant toåringen det forgodt, å slå seg helt vrang! Så jeg måtte bære han inn... Så skal jeg bare fortelle at slikt gjør man ikke 3uker etter et keisersnitt :/ vet søren ikke om jeg kommer meg ut av senga idag :/ sykt vondt i såre/arre og innvendig. :( men slik går det når man ikke hører etter legen...

Neimen du da... Hørtes ikke bra ut. Håper det blir bedre snart, og at du spør noen om hjelp neste gang. God bedring.

Synes du skal dra på sykehuset og få de til å se på det. Jeg fikk hematom i keisersnittet sist og ble skikkelig syk.. Ikke mye gøy å sitte alene med en unge når man springer på do og kaldsvetter.. Langt mindre flere unger...

Og god bedring<3

Tusen takk <3 skal kontakte lege idag, er så vondt!

Synes du skal dra på sykehuset og få de til å se på det. Jeg fikk hematom i keisersnittet sist og ble skikkelig syk.. Ikke mye gøy å sitte alene med en unge når man springer på do og kaldsvetter.. Langt mindre flere unger...
Vistes det noe på utsiden? Eller var det bare vondt? Redd for å dra til legen, va vist de sier det bare er luft :p *legeskrekk*

nei uff, få det sjekka!! Ikke bare bare når en er alene da- ikke så ofte en rekker å ringe noen når en toåring har satt seg fore noe!:)
håper det bare er en strekk men leit om det skulle gå opp noe!

nei uff, få det sjekka!! Ikke bare bare når en er alene da- ikke så ofte en rekker å ringe noen når en toåring har satt seg fore noe!:)
håper det bare er en strekk men leit om det skulle gå opp noe!
Ja hva skal man gjøre? Gutten slo seg helt vrang å var jo mange minus ute, så inn måtte han! Håper det bare er en baggatell, kom ikke igjennom på tlf til legen... Så knasker paracett :/

Sniker fra Mars13.. :) Håper formen din kommer seg fort, og at du etterhvert får fatt i legen om det ikke gir seg..
Ellers så vil jeg tipse deg om at du kan sykemeldes, så overtar far permisjonen den tiden.. Dersom det ender i ks denne gangen, så kommer jeg garantert til å få sykemelding. For en merker det godt på form og sår når en kun har den nyfødte å ta seg av, og hvordan vil det då bli med en 2,5 åring i tillegg.. :) De er uforutsigbare og plutselig MÅ en gjøre noe som en egentlig ikke skulle gjort.. :)

Jeg håper formen din er bedre nå. Vil også anbefale sykemelding slik at sambo kan være hjemme. Jeg ble sykemeldt fra den dagen jeg ble utskrevet fra sykehuset. Sambo har vært hjemme sammen med oss, så jeg slipper å havne i slike situasjoner. Er man alene med ungene havner man alltid i slike situasjoner.

Tror ikke jeg har noe krav på sykmelling siden jeg ikke har/hadde noen fast jobb før fødsel? :/

Vistes det noe på utsiden? Eller var det bare vondt? Redd for å dra til legen, va vist de sier det bare er luft :p *legeskrekk*
Nei, skjønte ingenting av hva det var.. Hadde litt forhøyet crp, så jeg fikk antibiotika og beskjed om at det antakelig var brystbetennelse.. Ble ikke bedre og da tok de ultralyd og fant ut at jeg hadde en veskeansamling.. Måtte på sykehuset for å tappe og rense hver dag i to uker..

Håper det ikke er noe farlig, men det skader ikke å få det sjekket.. Masse god bedring uansett<3

Tusen takk. Smærtene hag gidd seg nå. Men har lært at bæring av 2åring å snømåking ikke er smart! Tar ting med ro nå ;)

Back
Topp