Smalt til i bekkenet

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
i dag når jeg skulle bøye meg ned for å ta opp et par sko smalt det til i bekkenet og etter det har det gjort veldig vondt. Når jeg går i feks trapper hogger det til og gjør veldig vondt. Flere som bare plutselig har fått vondt av en bevegelse eller noe eller at det smeller til?. Vært fin frem til nå. Har 4 uker igjen.

Uff da...ikke opplevd det samme, men merker at å ta opp ting fra gulvet ikke er lurt lenger. Pass på deg selv og hvil masse. Den lille kan komme når som helst:) håper hofta kommer seg utover kvelden..

huff, håper det går seg til ja! er jo noen som ender opp på krykker.. får håpe du slipper det :-O
God bedring!

i dag når jeg skulle bøye meg ned for å ta opp et par sko smalt det til i bekkenet og etter det har det gjort veldig vondt. Når jeg går i feks trapper hogger det til og gjør veldig vondt. Flere som bare plutselig har fått vondt av en bevegelse eller noe eller at det smeller til?. Vært fin frem til nå. Har 4 uker igjen.
Ja. Det smeller til i bekkenet når jeg feks skal opp fra sofaen. Skal komme meg til legen og få rekvisisjon på fysioterapi neste uke. Bedre sent enn aldri...

Back
Topp