Smalt til i bekkenet..?

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Flere som har opplevd det..? Jeg har jo hofter som smeller og blir vonde til tider, men i natt skylle jeg snu meg, og da smalt det så sinnsykt høyt, i ett eller annet nesten midt foran i bekkenet. Og nå er alt i hele systemet så godt som låst. Klarer ikke sette meg opp, klarer ikke løfte beina, klarer ikke gå.. Har jo slitt før og, men nå er det ekstremt!! :-( Noen som vet hva som kan ha skjedd..? Godt jeg skal til fysio senere.. :-/

Er nok bare bekkenet som tuller, knepper og bråker her innimellom også, og går bekkenet i lås og må knekkes på plass

Yup, smeller godt innimellom. Noen ganger låser det seg, andre ganger låser det faktisk opp når det smeller.

Kanskje bekkenlåsning? Det har jeg :-( totalt avhengig av å bli behandlet av kiropraktor 2 dager i uka for å klare å fungere... Men har ikke opplevd noe smell på den måten da. Håper fysioterapeuten din får orden på det! Det er jo så vondt når man ikke klarer den minste bevegelse :-/

Når jeg føda nr 2 hadde jeg bekkenløsning OG bekkenlåsning. Måtte besøke bekkenet under fødselen for å klare å presse. Godt du har time i dag! For det er jævelig vondt :(
God bedring ♡

Ja, sliter med at det låser seg jeg også.. Smeller i bekkenet mer eller mindre hver morgen, men har på følelsen av at det da låser seg opp. Går til kiropraktor for å knekke opp 1 gang i uken. Får håpe fysioen din får "retta" litt på det:) God bedring!

Back
Topp