Smale maxikjoler til gravidmagen

Luttenutt

Glad i forumet
Julibarna 2019
Juligull2021
Jeg trenger hjelp! Magen er for stor til å passe inn i fasongene vi har fått inn for sesongen. Jeg jobber i klesbutikk og det blir forventet at jeg skal bruke antrekk derifra, men det går ikke lenger. Jeg vil gå med fotside smale kjoler resten av svangerskapet, men finner jo ingen!! Tynne strikkekjoler feks. Hjelp :sorry:

Jeg fant flere på Zalando da jeg var gravid

Eg syns det blir feil av ein arbeidsplass å forventa at hun skal bruke deira klær, når det ikkje er mulig pga svangerskap. Da får dei stille med arbeidstøy, då arbeidsgiver har ansvar for uniform til ansatte. Om dei ikkje tar ansvar, så bør hun kunne bruke tøyet hun vil.

Eg syns det blir feil av ein arbeidsplass å forventa at hun skal bruke deira klær, når det ikkje er mulig pga svangerskap. Da får dei stille med arbeidstøy, då arbeidsgiver har ansvar for uniform til ansatte. Om dei ikkje tar ansvar, så bør hun kunne bruke tøyet hun vil.
Ehm ja? Zalando er en nettbutikk med mye forskjellig, deriblant Maxikjoler for gravide, derfor tipset jeg om den :)

Blir feil av meg å si at jeg MÅ, men slik er det jo i alle tekstilbransjer som ikke har uniform. Det blir alltid forventet å stille med antrekk for å fremme butikkens merker, spesielt siden jeg er butikksjef. De har forståelse for at jeg ikke kan eller vil bruke det vi har inne nå altså :)

Back
Topp