Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken vogn har du?Noen som kan tipse om en smal vognpose? Liggedelen på vogna vår er veldig smal, men lang. Må kanskje se etter bilstolpose i stedet? Sist hadde vi Edge Duo med plass til hvilken pose som helst
Da må jeg sjekke ut den! Liker at det er glidelås på midta, den vi har nå har glidelås på sidene - veldig upraktisk!Eg ska bruke en odenwalder dunpose i min mountain buggy tvillingvognbag den e smal, men den posen gikk noelunne greit oppi
Bumbleride indie. Lang og smal bagdel på den.Hvilken vogn har du?
Ok. Har du innvendig mål på den? Så kan jeg sammenligne med min og vise deg bilde. Hvis det er til noe hjelp. Hvis dem er litt like.Bumbleride indie. Lang og smal bagdel på den.
Så snillt av deg Den er 80x33.Ok. Har du innvendig mål på den? Så kan jeg sammenligne med min og vise deg bilde. Hvis det er til noe hjelp. Hvis dem er litt like.
Glemte å quote.Så snillt av deg Den er 80x33.
Jeg har tfk joggster twist, og bagen er ganske smal. Med forrige vingerbaby lånte vi en Eisbärchen lammeskinnspose som passet perfekt oppi Skal ha lamleskinnspose denne gangen også, men husker ikke merke på den i farten. ..Noen som kan tipse om en smal vognpose? Liggedelen på vogna vår er veldig smal, men lang. Må kanskje se etter bilstolpose i stedet? Sist hadde vi Edge Duo med plass til hvilken pose som helst
Hei Må dra denne opp igjen. Fant du en vognpose som passet fint til Bumbleride Indie?Så snillt av deg Den er 80x33.
Hei! Nja, ikke egentlig, for jeg kom over en Easygrow Nordic vognpose på salg som jeg kjøpte til tross for den smale bagen. Posen kan gjøres kortere, så den passer godt i lengden men er litt bred/høy. Det går helt fint for jeg bare trykker ned posen litt, og stenger lokket på bagenHei Må dra denne opp igjen. Fant du en vognpose som passet fint til Bumbleride Indie?
Takk for svar!Hei! Nja, ikke egentlig, for jeg kom over en Easygrow Nordic vognpose på salg som jeg kjøpte til tross for den smale bagen. Posen kan gjøres kortere, så den passer godt i lengden men er litt bred/høy. Det går helt fint for jeg bare trykker ned posen litt, og stenger lokket på bagen
Vis vedlegget 113022