Smal vognpose?

NiLove

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Noen som kan tipse om en smal vognpose? Liggedelen på vogna vår er veldig smal, men lang. Må kanskje se etter bilstolpose i stedet? Sist hadde vi Edge Duo med plass til hvilken pose som helst :p
 
Eg ska bruke en odenwalder dunpose i min mountain buggy tvillingvognbag den e smal, men den posen gikk noelunne greit oppi
 
Noen som kan tipse om en smal vognpose? Liggedelen på vogna vår er veldig smal, men lang. Må kanskje se etter bilstolpose i stedet? Sist hadde vi Edge Duo med plass til hvilken pose som helst :p
Hvilken vogn har du?
 
Eg ska bruke en odenwalder dunpose i min mountain buggy tvillingvognbag den e smal, men den posen gikk noelunne greit oppi
Da må jeg sjekke ut den! :) Liker at det er glidelås på midta, den vi har nå har glidelås på sidene - veldig upraktisk!
 
Vogna mi er 34×77 (tfk)
Oppi har jeg en voksi city, ull og dun.

Den ligger helt perfekt i lengden og bredden. "Hetta"er litt stor så den har jeg litt mer bak. Tror dette kommer til å bli bra. Var den løsningen jeg likte best i baby butikken.
 

Vedlegg

  • 1414995730002.jpg
    1414995730002.jpg
    62,4 KB · Visninger: 30
Noen som kan tipse om en smal vognpose? Liggedelen på vogna vår er veldig smal, men lang. Må kanskje se etter bilstolpose i stedet? Sist hadde vi Edge Duo med plass til hvilken pose som helst :p
Jeg har tfk joggster twist, og bagen er ganske smal. Med forrige vingerbaby lånte vi en Eisbärchen lammeskinnspose som passet perfekt oppi:) Skal ha lamleskinnspose denne gangen også, men husker ikke merke på den i farten. ..
 
Hei :) Må dra denne opp igjen. Fant du en vognpose som passet fint til Bumbleride Indie?
Hei! Nja, ikke egentlig, for jeg kom over en Easygrow Nordic vognpose på salg som jeg kjøpte til tross for den smale bagen. Posen kan gjøres kortere, så den passer godt i lengden men er litt bred/høy. Det går helt fint for jeg bare trykker ned posen litt, og stenger lokket på bagen :)

ImageUploadedByBV Forum1429310656.106186.jpg
 
Hei! Nja, ikke egentlig, for jeg kom over en Easygrow Nordic vognpose på salg som jeg kjøpte til tross for den smale bagen. Posen kan gjøres kortere, så den passer godt i lengden men er litt bred/høy. Det går helt fint for jeg bare trykker ned posen litt, og stenger lokket på bagen :)

Vis vedlegget 113022
Takk for svar! :)
 
Back
Topp