Smakssans

Bøllefrøet

Blir kjent med forumet
Noen andre som har endra smakssansen?
Favorittsmøret mitt smaker ikke det samme og sjokoladekaka te kollegaen min smakte så utrolig salt - har drukket ei hel flaske vann for å få døyva smaken, men har fortsatt saltsmaken i munn.
Forøvrig smakte taco’n lite godt på fredagen også:wacky::smiley-angry017
 
Så «bra», he he.. da ere ikke bare jeg som overdramatiserer:dead:
Håper det går over etterhvert :smiley-angelic001
 
Last edited:
Samme her. Kan ikke fordra smaken av Pepsi Max noe jeg vanligvis elsker! Ellers er det veldig lite som spises om dagen da jeg er blitt ekstremt kvalm så vet ikke hva annet det gjelder. Ingenting som frister. Luktesansen min tar vist også helt av. Åpnet kjøleskapet i går og måtte rett på do for å spy :hungover:
 
Noen andre som har endra smakssansen?
Favorittsmøret mitt smaker ikke det samme og sjokoladekaka te kollegaen min smakte så utrolig salt - har drukket ei hel flaske vann for å få døyva smaken, men har fortsatt saltsmaken i munn.
Forøvrig smakte taco’n lite godt på fredagen også:wacky::smiley-angry017

Jeg klarer ikke drikke kaffe, noe som er en stor sorg fordi en kopp kaffe med mannen om morgenen er så innmari koselig, men det smaker bare dritt :(
 
Samme her. Kan ikke fordra smaken av Pepsi Max noe jeg vanligvis elsker! Ellers er det veldig lite som spises om dagen da jeg er blitt ekstremt kvalm så vet ikke hva annet det gjelder. Ingenting som frister. Luktesansen min tar vist også helt av. Åpnet kjøleskapet i går og måtte rett på do for å spy :hungover:

Akkurat det samme her. Ting bør helst smake så lite som mulig...
 
Ja! En dag smakte eple som rå kyllingfilet! Og liker ikke så mye salt lenger, før brukte jeg maaasse salt i matlaging;)
 
Jeg klarer ikke drikke kaffe, noe som er en stor sorg fordi en kopp kaffe med mannen om morgenen er så innmari koselig, men det smaker bare dritt :(
Samme her! Jeg var skikkelig avhengig av kaffe - kunne starte dagen med 2-3 kopper, sånn sett så er det ikke så dumt med avsmaken. Men savner en god kopp en gang i blant. Har ikke orket å smake på lenge.
 
Samme her. Kan ikke fordra smaken av Pepsi Max noe jeg vanligvis elsker! Ellers er det veldig lite som spises om dagen da jeg er blitt ekstremt kvalm så vet ikke hva annet det gjelder. Ingenting som frister. Luktesansen min tar vist også helt av. Åpnet kjøleskapet i går og måtte rett på do for å spy :hungover:

Huff, samma her - må holde pusten når kjøleskapet åpnes :grumpy:
Lever på frukt, da det er det eneste som ikke gjør meg kvalm.
 
Nei så gæli :yuck:
haha, ska ikke værra lett det her!

Syns det er kjempe fasinerende hvordan smakssansen endrer seg under en graviditet:happy: Det eple ble spyttet ut og kastet i søppelet haha!

Det er ikke alltid så lett det her, en dag liker man noe, neste dag smaker det pyton :hilarious:
 
Smør er helt blæ for tiden og Pepsi Max smaker helt grusomt :bored:
 
Min smakssans har endret seg totalt. Omtrent alt gjør meg kvalm. Ting som jeg spiste hele tiden før: kylling, knekkebrød, gryter osv kaster jeg opp av bare av lukta. Håper dette avtar veldig snart. Frukt er min redning akkurat nå!
 
Back
Topp