Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MammaMø og Kråka
Ikke smakløst, men heller ikke kunst...
Kaller forøvrig ikke toåringenes bilder for kunst eller barnekunst heller... (jeg kaller det barnetegninger, for det er det barnas "kunst" er..) selv om maleriene barna kommer med betyr langt mer for meg personlig enn en skisse av Krogh eller Tiedemann [;)] ...men det er jo ikke fordi de har kunstneriske kvaliteter jeg liker ungenes produksjoner, men fordi de har affeksjonsverdi for meg ettersom de er mine barn [:)] [:)]
Kunst er ikke et personlig avhengig begrep - det er i grunn en feil bruk av kunstbegrepet å si at "for meg er dette kunst" da det man egentlig mener oftest er "jeg synest dette er vakkert/inspirerende/spennende" eller denslags [;)]
Hva som er kunst avgjøres av hvorvidt man er annerkjent som kunstner innen fagmiljøet, har utdanning innenfor fagfeltet, får stille ut på gallerier osv...
...men kanskje har du en kunstnerspire i deg? Hva vet jeg.. [;)] [:)]
ORIGINAL: MammaMø og Kråka
Neida, ikke noe å skjemmes over, men samtidig heller ikke noe jeg ville hatt liggende offentlig tilgjengelig...
Sånn bare fordi egentlig.. [:)]