smaker annerledes

Pisces75

Forelsket i forumet
Noen andre som syntes at noe av maten smaker annerledes?
Her skulle vi kose oss med pepperbiff og tilbehør i dag, men jeg syntes faktisk at det smakte parfyme av biffen... så det ble ikke mye mat på meg.

Alt smaker og lukter annerledes, ikke like kjekt alltid når du gleder deg til noe du vanligvis liker, men så liker du det ikke nå fordi det smaker merkelig :)

Lykkeliten_84 skrev:
Alt smaker og lukter annerledes, ikke like kjekt alltid når du gleder deg til noe du vanligvis liker, men så liker du det ikke nå fordi det smaker merkelig :)

Sign

enig! sliter med å få ned middagsmat især, det er så mye som ikke smaker lengre når man får det på gaffelen..og kokte/stekte grønnsaker får jeg ikke ned lengre, så alt må knaskes rått...håper dette går over når kvalmen gir seg, er så vanskelig i matveien om dagen ;-)

Ja samme her! Merkelige greier. Skulle spise favorittpizza'en min forrige helg som er skikkelig hot (den er så digg), men den smakte faktisk ingenting jo:(.

Ofte at ting smaker godt en gang, og neste gang jeg skal spise det, smaker det ikke noe godt i det hele tatt. Skikkelig lureri:).

Jepp.. Synes tacoen smaker/lukter svette nå . Trodde det var mannen som luktet men var jaggu tacoen jeg reagerte på !:-p Tåler ikke lukten av Tine smør heller plutselig - den lukter og smaker fisk for meg.

leverpostei og majones som jeg vanlig vis fordrar smaker himmel , akkurat som forrige svangerskap! Kun dette jeg spiser på skiven. Smakte like forferdelig rett etter jeg hadde født sist som før jeg ble gravid. Litt vittig :)

Back
Topp