Smak og behag

I første svangerskap taklet jeg ikke kjøtt det første trimesteret, og nå ser det ut som om det blir helt likt! Orker ikke tanken på det en gang :dead: men, tomater derimot, altså så godt!

I første svangerskap taklet jeg ikke kjøtt det første trimesteret, og nå ser det ut som om det blir helt likt! Orker ikke tanken på det en gang :dead: men, tomater derimot, altså så godt!

Å du får ikkje halsbrann ? Eg måtte holde meg unna alt av tomat pga det :hilarious:

Å du får ikkje halsbrann ? Eg måtte holde meg unna alt av tomat pga det :hilarious:
De måtte jeg også sist, rå tomat, tomatsaus og egentlig alt som innholdet selv den minste lille spor av tomat førte til noe sinnsykt halsbrann om kvelden/natta. Håper jeg virkelig slipper det nå, husker det ikke alltid var enkelt å bli invitert bort på middag

14+3, ingen cravings endå. Spiser det meste, men blir fort kvalm om eg må lage eller planlegge maten selv.... Heldig med mannen heldigvis ❤️

13+2, DIGGER appelsinjuice og må ha det hver dag :p :happy: Vært slik siste par mnd.

Back
Topp