Smak og behag

SleepQueen

Forelsket i forumet
Novemberlykke2024❤️
Få høre om dine cravings eller noe du bare må ha for å komme gjennom dagen! Eller er det noe som du absolutt avskyr?

F.EKS:

5+3

Ikke fått cravings enda.

Spiser Ritz hver halvtime for å overleve kvalmen.

Hater ALT fra havet, tanken på varm mat og kjøtt.

Elsker iskaldt vann og kald honningmelon
 
Ingen spesielle cravings enda, men drikker MYE kaldt vann når kvalmen kommer. Ellers har jeg mye lyst på salt lakris, men vet jeg må holde meg unna..
 
Ingen spesielle cravings enda, men drikker MYE kaldt vann når kvalmen kommer. Ellers har jeg mye lyst på salt lakris, men vet jeg må holde meg unna..
Ånei. Jeg spiste det i går.. nå kommer jeg vertfall til å crave det buhuu! Jeg har vært så flink å google alt jeg spiser, men glemte lakrisen. TAKK ❤️
 
Litt lakris går bra ja, spurte jordmor sist. Lakris var det eneste som hjalp litt på kvalmen, typisk at det er det man skal minimere :hilarious:
 
Takk dere <3 gjett om eg skal skrive ned lakris i fødebaglisten haha
 
5+3
Ingen cravings enda og fortsatt ikke kvalm.
Erfaringsvis craver jeg sjokomelk, appelsin, spekemat, kald øl og lakris. Jeg gir etter for de to første, spiser salami for gravide til den store gullmedaljen og drikker litervis av alkoholfri øl. Og lakris blir det litt av innimellom, spesielt når kvalmen dominerer hvert sekund av døgnet:)
 
Eg elsker morgenkaffien min :Heartbigred gjerne på senga etter at vi fekk tv på rommet :hilarious:

Sist gang måtte eg gi med i uke 5 og ganske langt ut i svangerskapet med den pga den trigga kvalmen. Håper eg kan beholde den nå :happy:
 
Smått begynt å få dragning mot appelsiner igjen! Er det en gutt nummer 3 i magen, tro? :Heartred
 
Kaffe er digg enda ! Nyter det :D ellers har eg begynt med smoothie, maskina står fast på benken for at det skal være lett å lage når kvalmen kommer mer
 
Nå er det nye cornflakes i iskald melk. Det er livet og det eneste jeg får i meg før middagstid.

Så elsker jeg kald sommerskinke + rømme med hakket løk oppi. Og ovnsbakte poteter med salt og smør.

Litt vanskelig med potetene men skinken er amazing!!
 
Nå er det nye cornflakes i iskald melk. Det er livet og det eneste jeg får i meg før middagstid.

Så elsker jeg kald sommerskinke + rømme med hakket løk oppi. Og ovnsbakte poteter med salt og smør.

Litt vanskelig med potetene men skinken er amazing!!
Det hørtes sykt godt ut:love7Hvor kjøper du den?
 
Back
Topp