Smørkrem

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Kjapt spørsmål:

Kan jeg lage smørkrem nå og ha på muffins og sjokoladekake som skal serveres kl 16, eller bør jeg smøre på rett før?

For sent med svar nå men joda det går helt fint. Lager ofte kaker dagen før fordi de blir bedre av å stå litt med smørkrem på. Ha gjerne noe lokk over.

For sent med svar nå men joda det går helt fint. Lager ofte kaker dagen før fordi de blir bedre av å stå litt med smørkrem på. Ha gjerne noe lokk over.

Greit å vite til senere. :) Jeg endte opp med å lage rett før for ellers måtte jeg vel ha oppbevart dem i kjøleskap og jeg var usikker på om de kom til å "smelte" litt på benken. Ville ha kaken og muffinsene romtempererte. ;)

Greit å vite til senere. :) Jeg endte opp med å lage rett før for ellers måtte jeg vel ha oppbevart dem i kjøleskap og jeg var usikker på om de kom til å "smelte" litt på benken. Ville ha kaken og muffinsene romtempererte. ;)
Om de smelter føler jeg avhenger mye av hvilke oppskrift som brukes. Oppbevarer gjerne ting det ikke er plass til i kjøleskapet, på spisebordet med vinduet åpent om det er kjølig ute, så blir det iallefall ikke 20+++ grader på de.

Back
Topp