smøring.

laban igjen....

Gift med forumet
Februarhjertene2017
Er det noen som har begynt å smøre seg? Jeg gjorde det da jeg gikk med datteren min og tenker å gjøre det nå også. Vet mange mener at det ikke hjelper, men jeg tenker at det ikke skader å gjøre det.
Hva smører dere eventuelt med? Jeg bruker sånn hvete (etellerannet) olje. Lukter helt pyton, så jeg blander med lavendelolje.

Har begynt :)
Smører med en olje jeg har kjøpt på helsekosten.

Tenker som deg, at det skader jo ikke å prøve.
Funket jo veldig bra for meg sist, så håper det går fint denne gangen også.

Allerede! Begynte ikke før to-tre uker før fødsel forrige gang, jeg:D Ble bare ett lite pyntesting, men det var tydeligvis ikke pga smøringen, hvis det er meningen at man skal begynne allerede nå:D

Smøre? Hvor? Og med hva?

Dette høres ut som noe jeg vil prøve
Hilsen bekymret førstegangs

Allerede! Begynte ikke før to-tre uker før fødsel forrige gang, jeg:D Ble bare ett lite pyntesting, men det var tydeligvis ikke pga smøringen, hvis det er meningen at man skal begynne allerede nå:D
Unnskyld at jeg ler, men jeg tror de andre kanskje mener at de smører magen for å unngå strekkmerker ;) Det er fullt mulig at jeg tar feil, men det var slik jeg tolket det og nå kan jeg ikke slutte å le :D Mulig jeg ble akutt overtrøtt ;) Men vet man kan smøre der nede også, og det tror jeg kanskje man evt gjør nærmere fødselen ja :) De andre får bare korrigere meg om jeg har misforstått :p

Unnskyld at jeg ler, men jeg tror de andre kanskje mener at de smører magen for å unngå strekkmerker ;) Det er fullt mulig at jeg tar feil, men det var slik jeg tolket det og nå kan jeg ikke slutte å le :D Mulig jeg ble akutt overtrøtt ;) Men vet man kan smøre der nede også, og det tror jeg kanskje man evt gjør nærmere fødselen ja :) De andre får bare korrigere meg om jeg har misforstått :p

Hahahaha :-) ja, mente magen ja :-) hihi...fikk en god latter nå :-p tror ikke det hjelper å smøre der nede ennå :-)

I mitt land bruker vi mandelolje... :) smurte meg hele forrige svangerskap og det gikk fint, men det skal sies at ingen av damene i min familie har strekkmerker.
Denne gangen har jeg ikke begynte ennå. Begynner nok når magen begynner å vokse litt.

Jeg smurte meg hele forrige svangerskap, men sprakk opp uansett:-P såååå jeg orker ikke å kaste bort penger på det :)

Jeg skal smøre meg morgen og kveld med Bio Oil, men starter med det når kvalmen har gitt seg. Smører også nedentil med Weleda olje når jeg er 30+ for å unngå at jeg revner :p

Smøringa fungerte ikke sist gang. Så har allerede mye strekkmerker. Kan ikke få så mye mer! ;) så orker ikke å stresse med det :)

Smurte rett og slett bare med nøytrale, halvfete kremer. Fikk ingen strekkmerker, men vet ikke om jeg tror at det skyldes smøring :) Smører meg uansett på mesteparten av kroppen etter dusjing.

Eg kjem te å begynna me bodybutter når magen begynne å komma.. :) gjor da sist graviditet ,fekk ingen strekkmerker. . :) Håpe da e likt denna gongen og! :)

Hahahahaha!!!! Jeg dævver:D:D:D Værsågod for god underholdning:p Moahahahaha:D

Jeg smører meg på magen, lårene og brystene, men jeg visste heller ikke at vi skulle smøre oss nedentil i slutten av svangerskapet... Hvor kjøper du dette? Hvor ofte skal dette smøres på? Hjelper det? Lurte vist på litt masse angående dette hehe:) håper på svar:)

Kjære! Prøvde forrige svangerskap- og hos meg FUNKET det ikke. Så for min del så er det der bare noe sprøyt samma om det enda er så gode anbefalinger på div. Kremer.

Funka dårlig med de to første så.. smører meg hver kveld uansett for huden klør litt denne gangen :)

Back
Topp