Smøring nedentil

Jeg smører meg med locobase repair om kvelden og weleda sin olje beregnet på det om morgenen. :)

Ja, jeg tror det har noe for seg. Rett og slett fordi fuktighet gir mer smidighet til huden. Tørr hud sprekker fortere enn hydrert hud. Men mange må jo klippes/revner uansett. Men kanskje det kan gjøre det bedre hvis det først skulle skje, også etterpå.

Smørte meg ikke når jeg gikk med førstemann , og hadde kun overflate rifter . Så jeg vet ikke om det har det .

Er litt usikker om det egentlig funker, men skader ikke å prøve :) med første ble jeg klipt og med andre fikk jeg kun 2 små rifter og slapp å sy.. Smurte ikke så ofte, ble med tanken.. tenker jeg skal begynne snart nå også, men får se :p

Jeg brukte weleda oljen sist gang og revna nesten ikke. Bare to små "pyntesting" som de kalte det.
Med førstemann smurte jeg ikke og revna mye. 7 sting! :P
Så tror d har noe for seg.
Har ennå ikke kjøpt. Tenker å begynne snart dersom d blir vanlig fødsel. Får vite det på ul fredag.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

jeg har kjøpt weleda olje. Har i grunn ikke fått lest på bruksanvisningen enda, men syns å huske at man skulle smøre fra uke 32. Tenker det er vel verdt et forsøk!

jeg har kjøpt weleda olje. Har i grunn ikke fått lest på bruksanvisningen enda, men syns å huske at man skulle smøre fra uke 32. Tenker det er vel verdt et forsøk!

Fra uke 34 :p smørte meg med denne sist og fikk bare ett par overfladiske rifter helt inne... Tenker det er greit å gjøre det istedenfor å trege itilfelle :p

Tenker å starte med dette i uke 34 ja... Usikker på om det har noe for seg, men gjør et forsøk ihvertfall, skadelig er det jo ikke.

Sent from my iPhone using BV Forum

Kor dokke kjøpe den oljen? :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Apoteket har også weleda sin... Var på apotek 1, de hadde den ikke inne mn hin bestilte den for meg :)

jeg kjøpte den på mimmis.no, når jeg først bestilte noen andre ting

Back
Topp