Smører....

BambinoLukas

Gift med forumet
.... dere ansiktene til de små med fuktighetskrem hver dag? [8|]

Har brukt kuldekrem en gan,eneste krem han har fått i sitt liv[:)]Har olje i bade vannet og det holder til han..

Nei, det er det dårlig med gitt...
Brukte litt kuldekrem på de kaldeste dagene i vinter ellers ingen krem!
Trenger de det??

.... må vel frem med solkremen snart tenker jeg....[8D]

Har smurt noen få ganger i vinter når William var veldig tørr. Vet ikke om det er riktig, men jeg tror ikke det er bra å drive å smøre hele tiden. Redd for at huden blir "avhengig". Bruker ikke kremer selv heller utenom i ansiktet de gangene jeg husker det [;)] 

Jeg har pleid å smøre han litt i ansiktet etter morgenstellet. Tror jeg skal slutte med det for vil ikke ødelegge den naturlige balansen i huden hans. Har nok gjort det mest fordi jeg selv er så avhengig av fuktighetskremer.. [:-] Jeg smører og smører meg selv.... [:-][:-][8|]
Men nå snart må de vel begynne med solfaktor i ansiktet når de er ute???? [8|]

nei, smører nesten aldri...kanskje jeg har smurt henne 5-6 ganger tilsammen i vinter med kuldekremen til Avène...

Jeg smører Kian både 2 og 3 ganger daglig med Avene kuldekrem.
Kian har så tørr hud i bollekinnene sine, små sprekker.
Så jeg snakket med apoteket og fikk beskjed om å gjøre dette.
Det er ikke solfaktor eller D vitaminer eller andre lurhumskheter i denne kremen så den er helt ufarlig å bruke hver dag.

Han er mye bedre nå, men hvis jeg glemmer det så blir han tørr igjen.

Har aldri smørt på noen ting og kommer ikke til å gjøre det heller.
Blir vel solkrem til sommeren tenker jeg, men ikke noe annet enn det.

Smører Herman i ansiktet stort sett hver dag, han blir fort tørr i kjakene[:D]  Bruker A-Derma lotion, veldig bra. 

Erik har en tendens til å være litt tørr i kinna,så vi smører han med CeriDal hver morgen og kveld. Når han har utslett rundt munnen smører jeg de med A-Derma.

aldri...
bruker propolis hvis hun har røde flekker eller er veldig tørr

Jeg smører Adrian 1-2 ganger daglig pga atopisk eksem..
Før vi begynte med dette hadde han tørre rød flekker rundt omkring, men nå etter vi har begynt å smøre han daglig, så er det helt borte!!
Og *bankibordet* så håper jeg han slipper å få noe særlig med utslett ,for det er noe dritt!!!

Smører hvis jeg ser hun er tørr. Hun var ganske tørr i kinnene da viteren var på sitt kaldeste, brukte kuldekrem de dagene. Og så må jeg smøre etter svømmingen, for da er hun tørr i kinnene.
Bruker A-krem..

vi smører med sebamed morgen og kveld! og emilie er så nydelig bløt i kinna si ne atte=) resten av kroppen smøres med spenol krem! den er skikkeli bra for henne, lukter ikke så snadder men.....

Back
Topp