Smører du "fancy" nistepakke til barna?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Jeg har ingen barn selv enda, men jeg jobber i barnehage. Jeg ser så mange ulike matpakker ila en uke. For meg trenger ikke matpakken være så "pyntet", men barna spiser helt klart bedre når de får varierte matpakker og ikke får det samme dag ut og dag inn. Så jeg kommer til å satse på variasjon- mannen min satser sikkert på å få unna matpakkelagingen...hehe... Men da blir det variert da også ;)

Jeg har ingen barn selv enda, men jeg jobber i barnehage. Jeg ser så mange ulike matpakker ila en uke. For meg trenger ikke matpakken være så "pyntet", men barna spiser helt klart bedre når de får varierte matpakker og ikke får det samme dag ut og dag inn. Så jeg kommer til å satse på variasjon- mannen min satser sikkert på å få unna matpakkelagingen...hehe... Men da blir det variert da også ;)

Helt enig!! Jobber selv i barnehage og ser at barna spiser bedre dersom matpakken er variert og de evt selv har vært med og velge en ting eller to :)

Det er sikkert noen som synes jeg smører fancy matpakker.... Men jeg synes jeg lager varierte, sunne og noen ganger litt morsomme matpakker. Er opptatt av at ungene mine får næring og energi av denne maten, de skal jo klare å konsentrere seg, leke og ha det gøy hele dagen.

Har lagt ut på face bilder og oppskrifter av noen matpakker og annen mat hvis noen skulle være interresert....
https://www.facebook.com/katla.jonsdottir.5/media_set?set=a.3896158766821.145429.1364645189&type=1

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Back
Topp