smøre,smøre og smøre

lilla

Glad i forumet
er dere flinke å smøre inn magen da?
jeg smører hvertfall 3 ganger om dagen med fuktighetskremen Apo Base,som er en fet krem og kjempe bra[:)]
Har ikke fått ett eneste strekkmerke på magen....kansje det hjelper?hehe
Men på rompa da....[:@][:'(]åååå,der har jeg ikke smurt....så der er jeg full av små strekkmerker!!![:@][:'(]

Æsj og fysj!!!! Strekkmerker vil vi ikke ha!![:@]
Jeg har ikke fått noen så langt, men dermed blir jeg også sløvere med smøringa... Nå skal jeg skjerpe meg. Skal ut og smøre meg med en gang jeg![:)]

Jeg er dårlig på å smøre magen... har bare smørt når jeg føler den er tørr. Men har ikke fått noen strekkmerker til nå, og det er jeg kjempe glad for! Har hørt at det er mer arvelig betinga enn om man smører magen... Men jeg aner ikke.. og det skader da absolutt ikke å smøre magen! Det vil sikkert hjelpe på å få huden tilbake i sin normale form etter fødselen og! Jeg bør bli flinkere....

Jeg smører meg hver dag,, med body butter fra body shop[:)]
Men om det hjelper vet jeg ikke, strekkmerker er jo hormonelt da, jeg har fått noen merker på innsiden av puppene og npen små bak på rumpa[:'(]

Jeg har vært endel dårligere å smøre i det siste. Men jeg har ingen strekkmerker så langt, og håper jeg virkelig slipper det! Må kanskje huske å smøre meg mer, så unngår jeg det forhapentligvis. Søsteren min hadde ingen strekkmerker inntil en uke før hun fødte. Siste uken var ungen ekstremt aktiv i magen, pluss at hun ikke hadde mer igjen av oljen hun brukte. Så da fikk hun endel srekkmerker ja.. Kjiipt å få det siste uken i svangerskapet da..

smører meg 1 gang daglig bare på magen og puppene.. hååååper ikke eg får nokke strekkmerker[&:]

Jeg smører med en fet krem 3 ganger daglig, men nå har strekkmerkene kommet...OG da mener jeg at de HAR KOMMET[:@] HAdde nesten ingenting før uke 32 og da eksploderte det[:(]

Var nok flinkere til å smøre meg før.. Har blitt litt slappere nå dessverre.. Men har ikke fått noen strekkmerker enda da [:)]
Iallefall ikke på magen.. Mulig jeg har fått noen på rompa eneste, men jeg har ikke studert så nøye.. he he.

Smører meg med en sånn tykk babyolje gele greie fra natusan. Med gul kork. [:D]

Æsj, har både smørt med med fet krem og tatt oljebad nesten daglig....men det funker ikke!!! forb.... strekkmerker!!!

Hei hei!
Eg har aldri smurt meg (iallefall ikkje for å unngå strekkmerker...), og eg har fått strekkmerker. Men det driter eg i (unnskyld språkbruken...). Eg har alltid hatt litt mage, så eg viser vanligvis ikkje fram magen min til offentligheten, og då kjem det jo ikkje an på korleis den ser ut! hehe

Back
Topp