Smøre matpakke selv (til dere med skolebarn)

Nope, jeg smører men tenkte på det i dag at med nytt skoleår tror jeg han skal få begynne å smøre selv :)

Nei, jeg smører. Syns jo det er litt koselig. Legger alltid med en liten lapp med en tegning, et lite dikt eller forteller noe gøy vi skal gjøre når hun kommer hjem. Stor stas, hun har spart på alle til nå (går i 3. :p ).

Stort sett smører hun selv, om hun spørr eller vi er seint ute smører jeg. Legger gjerne med en liten lapp til henne da, det syntes hu er stas :) hun går i 3 klasse og har gjort det i over 1 år nå.

Jeg smører til begge:P De kan vel eeeegentlig gjøre det selv.... Men jeg er slik en kontrollfreak:o

Har ikke smørt matpakke til hun siden hu var 8 år tror jeg. Hu er 10 år nå.

Nei her smøre vi :-)

Er selv oppvokst med at adoptivforeldre mine smørte fram til eg begynte på ungdomsskolen

Vi smører matpakke til vår gutt enda :)

De er 7 og 9 og smører matpakke selv, da får de ha på d de vil selv og slipper å få hjem fulle matbokser fordi de plutselig ikke liker pålegget lenger:)

Min bli 10 år og vi kommer til å gjøre det i mange år ennå
Det er hyggelig at dere har mulighet til det :) Mine går i barnehagen, men ser for meg at vi ordner med lunsjen deres i lang tid. Det betyr jo ikke at de ikke klarer det selv, som sikkert mange er redd for :p

Det er hyggelig at dere har mulighet til det :) Mine går i barnehagen, men ser for meg at vi ordner med lunsjen deres i lang tid. Det betyr jo ikke at de ikke klarer det selv, som sikkert mange er redd for :p
Ikke sant,min klarer det helt fint selv men vi synes det er koselig å gjøre det

Back
Topp