Smøre magen =)

Lykkenerkjærlighet

Forelsket i forumet
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Husker ikke når jeg begynte med det sist =) Kan ikke ha vært alt for tidlig, for da hadde jeg ikke klart kremlukten. Men jeg smurte noe helt enormt fram til fødselen med sheabutter fra boddyshop, og lever i trua på at det gjorde at jeg ikke fikk noen merker =)
Har og myyyye større mage nå andre gang, uke 14+1. Når starter dere å smøre?

Har ikke smurt meg noen av de andre svangerskapene. Og har fått 4-5 strekkmerker som kom etter termindato.
Jeg for min del klarer ikke å tro at om jeg hadde smurt magen så hadde disse merkene ikke kommet ;)
Men følger med tråden for å se hvilke erfaringer og tanker andre har :)

Husker ikke helt når jeg startet sist, men begynner vel nå magen begynner å bli stor, sånn 5 mnd eller no :)

Begynte rundt uke 15 begge gangene sist.. for da begynte det å klø:-P ingen strekkmerker på magen jeg heller..
Smurte med en bodybutter fra bodyshop jeg også.. jeg har litt trua på det, pga at jeg smurte hver dag hele graviditeten , men smurte kun mage.. ingen strekkmerker på magen.. men lårene og puppene, de smurte jeg ikke, og de ser ikke ut! Puppene ble store greit nok, men jeg la nesten ikke på meg, var faktisk tynnere over rumpa/lår igjennom graviditeten enn før jeg ble gravid... så rart:-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp