Smør til baby

Hvilket smør bruker dere på brødet til deres små?? Har jo hørt at de ikke skal ha salt...

Enn pålgg??

Jeg har ett tynt lag med Bremykt på [:)] Det er det vi bruker, så..

Bruker sjeldent smør, men hvis vi bruker det så er det vita plantemargarin. Er du redd for salt så får du kjøpt smør uten salt.

Bruker Soft på skiva. Begynt å prøve litt pålegg. Leverpostei er godt, i dag fikk han makrell i tomat, og det var ikke populært.

Bruker ikkje smør på skiva hennar endo ...

Bruker ikke smør på skiva...
Og nå har vi begynt med pålegg på, før ville hun ikke ha med pålegg, og ville bare ha skalk/skorper..

Når hun får med pålegg vil hun somregel bare ha uten skorpa[8|] Hun har bare fått makrell i tomat etter at vi begynte med pålegg igjen, og det liker hun godt! [:)]

Bruker ikke smør selv jeg.. Så har det ikke på til han eller...
Hvorfor bruke smør unnder pålegg man smører på lissom [&:]

Siden snuppa bare har lagt på seg knappe 300 gram på 2 mnder bruker vi smør på brødskiva... Vita hjertegod.

Jeg bruker ikke smør, bruker ikke smør under smørepåpålegg.

Vi bruker ikke smør. Jeg tror ikke du skal være redd for smør pga saltet. Det er så liten mengde at det ikke gjør noe. Det er jo salt i en del av påleggene som anbefales også.

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Fordi smør er naaaamnaaam[:D]
Bruker ikke til baby, men JEG synes smør er KJEMPE godt derfor har man på smør under smørepålegg[:D]

ORIGINAL: desember09

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Fordi smør er naaaamnaaam[:D]
Bruker ikke til baby, men JEG synes smør er KJEMPE godt derfor har man på smør under smørepålegg[:D]

Smør på flesk [8D]

vi har ikke begynt sånn skikkelig med skiver ennå. han får det innimellom, jeg hadde aldri smør på skiven til jenten min, fordi jeg aldri har spist det selv, hun nekter å spise det den dag i dag. har ofte fått høre at hun burde få det, men selv har jeg aldri sett vitsen. [:)]

Det er viktig d-vitamin i smør og også gunstig fett så her får hun litt smør under smørepålegget

Back
Topp