borte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begynner å ha utspilt sin rolle her også, sjelden hun ligger på ryggen slikså fin hun er!Koser seg i babygymmen sin
...vår ble pakka bort for en måned siden, Hermine ligger ikke på rygg og leker så den var bare i veien
![]()
Nå er favorittlekeplassen under spisebordet, og hun vil helst leke med papirbiter, tomme esker og plastbokser eller lokk
![]()
![]()
Så søt hun er i dagHermine turner i sofaenhar på seg body fra cubus, strømpis fra safa, kjole fra NameIt og smekke fra sparkjøp
Vis vedlegget 9929Vis vedlegget 9930
Nydelige Emmeth!Så søte Anette og Hermine erher er emmeth, i pysjen og synes det er så stas og stå litt selv, med støtte selvsagt
Vis vedlegget 9981
Vis vedlegget 9982
Vis vedlegget 9983
Vis vedlegget 9984
Nydelige Emmeth!Er stor stas å stå her også, hun forsøker jo til og med å trekke seg opp selv
![]()
![]()
hehe, han tar livet med ro den lille luringen! Planlegger sikkert alt kaoset han skal lage når han først får fart på kroppenMhm, skikkelig stas og stå selv![]()
Oi, hu er virkelig frampå hu nåom hu greier og trekke seg opp sjøl, da er hu sterk nok til det også, de følger sin egen utvikling
Emmeth er ikke helt der ennå han da, men stresser ikke
Helt rart, han kan fint ligge en halvtime og bare titte rundt, men han er nok veldig bedagelig anlagt
![]()
hehe, han tar livet med ro den lille luringen! Planlegger sikkert alt kaoset han skal lage når han først får fart på kroppenHun får til å trekke seg opp på overkroppen, men beina er enda for svake til at hun kan reise seg, så hun må nok kravle litt til for å få mer styrke i beina
![]()
Ja, jeg "klaga" jo på at jeg syntes hun hang så etter og var så lat...og plutselig fikk hun visst nok av mammans syt om henne og tok alt på en gangHerreguuuud, så utrolig flink hu er<3 Synes det er helt fantastisk at hu kravler og kommer seg rundt, lille herlige Herminetulla<3 Tar nok litt tid til før hu greier og kunen stå selv, beina skal være sterke for og kunne bære hele vekten
På en måte nyter jeg min lille guttebass er en latsabb, for gjør ting litt lettere for meg når jeg har de alle 3 alene
Tenker litt praktisk også, men hadde jo vært veldig gøy om han kravlet snart også, men virker ikek som han har noen planer om det, foreløpig så
![]()
Ja, jeg "klaga" jo på at jeg syntes hun hang så etter og var så lat...og plutselig fikk hun visst nok av mammans syt om henne og tok alt på en gang![]()
![]()
Ulempen er jo at hun ikke forblir der jeg legger henne og drar på oppdagelsesferd rundt i huset, så kan jo ikke ta øynene av henne et øyeblikk
![]()
Har Mygate multigitter som deler stua i to, og hun og hunden er på hver sin side...hjelper lite når de begge er klint inntil gjerdet for å nå hverandre
![]()
![]()
![]()
![]()
De ser ut som 2 gode venner, deSå søte Anette og Hermine erher er emmeth, i pysjen og synes det er så stas og stå litt selv, med støtte selvsagt
Vis vedlegget 9981
Vis vedlegget 9982
Vis vedlegget 9983
Vis vedlegget 9984
Joda, de er gode venner, men tørr ikke levne de alene sammen, tross gitteret, når de begge helst vil gjennom gitteret for å nå hverandreLer meg ihjeeeel, synes jeg ser hu og hunden kosemose seg gjennom gitteretDe ser ut som 2 gode venner, de
<3 Ja, men synes da virkelig ikke hu ligger på latsia nå
Hu har virkelig blitt ei aktiv lite tuttelutte
Nei, når de først har skjønt hvrodan de skal komme seg rundt, da er det liv i leiren og kan ikke gå fra de, da på det holdes øye med de hele tiden
Tiden går så fort, snart ikke babyer lenger
Synes dte er litt trist jeg da, så NYTER virkelig den siste babytia nå<3
Joda, de er gode venner, men tørr ikke levne de alene sammen, tross gitteret, når de begge helst vil gjennom gitteret for å nå hverandre![]()
![]()
Ja, hun har fått fart på kroppen og ligger ikke på latsida lengreSynes plutselig hun ble så storbaby når hun fikk fart på kroppen, så forsøker å babygjøre henne så mye som mulig med sparkebukser med fot o.l.
![]()
?