småtisser

småbarnsmamma

Glad i forumet
eg er 14uker i dag, eg må tisse ofte men det kommer veldig lite ut, det er ikke vont eller noe, men føler egentlig at eg tisser lite!!
har dere det sann også??

tisser du ganske lite til tider en mini skvett av og til, har ik normal ivertfall!
føler du ikke får tisset nokk? eg og må skvette om natta

ORIGINAL: småbarnsmamma

eg er 14uker i dag, eg må tisse ofte men det kommer veldig lite ut, det er ikke vont eller noe, men føler egentlig at eg tisser lite!!
har dere det sann også??

slik hadde jeg det når jeg hadde urinveisinfeksjon. det gjorde ikke vondt når jeg tisset, men hadde en infeksjon alikevel.
hadde tatt å levert en urinprøve for sikkerhetskyld hvis jeg var deg.

ORIGINAL: kjersti1234

ORIGINAL: småbarnsmamma

har dere det sann også??

har vert til legen sikkert 12ganger pga på ni mnd, de behandler meg som en idoit, som om de er min feil, derfor gjør eg allt for og ikke gå dit[&o]

slik hadde jeg det når jeg hadde urinveisinfeksjon. det gjorde ikke vondt når jeg tisset, men hadde en infeksjon alikevel.
hadde tatt å levert en urinprøve for sikkerhetskyld hvis jeg var deg.

Sånn har jeg hatt det hele tiden i svangerskapet. Tisser og tisser og må opp på natta en gang iallefall. Føler jeg må tisse masse, men når jeg kommer på do så er det ofte bare litt som kommer. Andre ganger kommer det en "foss"
Har tatt prøver for urinveisinfeksjon, ikke noe. Så da er det vel bare sånn det skal være da..

Har det også slik.
Hvis Jeg for eksempel sitter på do og har tisset, Og deretter for eksempel hoster kommer det mere tiss, Såh det er joh ganske klart et det fortsatt blir litt tiss Igjen der..... [:D]

Back
Topp