Smånervøs...

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Er det bare jeg som blir litt smånervøs av at julibabyene begynnner å komme?
Synes det er veldig stas med dere som føder altså, men er ikke klar selv!
Og når julibabyene nå begynner å komme, tenker man jo at man aldri vet når det blir ens egen tur. :p

Jeg vil selvfølgelig møte babyen snart, men hun får ikke kommer før:
- alt er klart av utstyr
- fødebagen er pakket
- jordmoren jeg ønsker å ha er hjemme fra ferie, og hun har oppstykket ferie fra uken av, så det er
skummelt...
- håper å ha noen dager ferie med storesøster

Men veldig glad på alle andres vegne da!
Men håper selv at lillesøster kommer når alt er på plass her, og den fantastiske jordmoren er på jobb! :-)

Nei jeg er ikke nervøs, er så klar som jeg kan få blitt.
Men håper jo han venter til etter 1 juli da ;)
Hvertfall over helga så ikke gullet sin bursdag blir ødelagt :)

Jeg er klar som et egg:)
Nå kommer julibabyene:) liker det:D
termin 21.07.2013

Jo, jeg er nervøs. Selv om jeg føler meg trygg når jeg er innlagt . I går lå jeg å hørte på "naboen" som puster seg gjennom riene.. Håpte litt på at jeg ble påvirket :) Gleder meg til å ha et lite nurk i armene igjen :)

❤ Gutt 2006 og Jente 2008 ❤ Termin 4.Juli❤

Jeg blir gira og nervøs på en gang :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Jeg venter jo som deg på denne herlige jordmora ;) Så her får hun ikke komme før tidligst 3. Juli. Hun snakket med lille Selma i magen i går og mente at de hadde en avtale om når hun skulle komme :) hihi!
3 uker til termin i dag!

Storesøster Mars 2009
Lillesøster er ventet 11.07.13

Jeg er jo litt nervøs for alt vil jo bli anderledes for oss og for vesla som blir storesøster.. men fødsel ser jeg frem mot for jeg vet hvor fantastisk d er. .. selvfølgelig litt vondt, men guri for en fantastisk opplevelse. .:)

Jeg begynner å bli ganske nervøs, ja. Har tatt ting veeeldig med ro, så ikke ventetiden skal bli så lang, men nå kjenner jeg at det kun er stressende å ikke ha ting på plass :P Men gleder meg veldig til å få treffe lille gullet!!:)

Alt det materielle er klart bare at det står i stua :P Fordi min elskede (og tidvis forhatte) halvdel ikke har malt/ ryddet det kommende barnerommet ENDA men jeg vil ha ut ungen før jeg sprekker her!!!! Så sånsett er jeg veldig klar!

Her å e det litt sånn som du sir. De får ikke komme før tidligst tirsdag, for da e mamma og pappa på plass. Har egentlig planer på onsdag, så det passer ikke så bra det heller. Det beste hadde vært hvis dem kom på termindatoen egentlig. ;) men det ska væl mye til. Ska på vurdering av igangsettelse i mårra så får høre ka dem sir da. Men trur nok uansett ikke de setter i gang hvis de absolutt må det før i neste uke en gang. :)

<3 Termin 2.juli med småguttan mine <3

Jeg har en bok jeg MÅ lese først ang fødsel...
Snakka med søstera mi igår (jordmor studenten). Hun spurte om jeg hadde lest boka nå (confident birth eller noe).
Vel, jeg har jo ikke hatt tid til å åpne den enda :p
Så hun sa jeg måtte få ræva i gir - i det minste lese sammendraget. .. ja, akkurat det skulle jeg nå, meeeeeen.... finner ikke boka:eek:
Så brumle i magen MÅ vente til boka er funnet!

Mye jeg bær filse og, men det er kun den bpka jeg føler er livsnødvendig. ..
Har jo grua meg litt til fødsel, og denne var visst et must å lese da... bah.... vet ikke hvor jeg skal lete en gang :(

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Back
Topp