Småmark

Rattatai

Glad i forumet
Jeg tror jenta mi på 2 år har fått småmark. Hun har våknet hver natt de siste dagene og spurt etter ny bleie selv om den ikke var full, hun klager også over kløe i rumpa når hun våkner om natta. Vondt i magen kan hun også si at hun har. Jeg har ikke sett etter småmark i avføringen hennes, men jeg synes jeg så små egg rundt endetarmsåpningen da hun våknet i natt. 100 % sikker er jeg ikke..
Hvor sikker skal man være før man gir behandling? Jeg går ut fra at mikstur er det beste for henne?
Så var det resten av familien da...vi må vel også behandles?

Jeg er gavid..er det noen av dere som har blitt behandlet mens dere var gravide?

Ble litt langt dette, men håper på svar..

Kontakt lege[:)]

kjøp kur på apotek for hele familien og kjør to kurer men en uke fri i mellom vask seng kler et par gagner i uka og støvsug hvertfall engagn til dagen siden eggen er så lette kan de "fly".

om natta kan du ta løk juice(av raspet løk) og ta d på endetarmsåpningen d er en motode de har brukt helt siden krigen og marken hater løk så da kommer de ikke ut hvertfall og plagene på natta går bort

vask hender ofte og pass på at hun ikke sliker seg på hendene egge ligger ofte under neglene og kommer inn i munnen slik om hun liker løk kan du gjerne la hun spise d

Takk for svar. De på apoteket solgte oss en mikstur, men jeg kan ikke ta slikt før jeg har snakket med legen, så da må vi vel sikkert vente til mandag hele gjengen da.. verken mannen min eller jeg har merket noe på oss selv da, men vurderer å kjøre kuren på mann og barn med en gang selv om jeg ikke får tatt noe enda.

Løk...vil ikke det svi?

ORIGINAL: Rattatai

Takk for svar. De på apoteket solgte oss en mikstur, men jeg kan ikke ta slikt før jeg har snakket med legen, så da må vi vel sikkert vente til mandag hele gjengen da.. verken mannen min eller jeg har merket noe på oss selv da, men vurderer å kjøre kuren på mann og barn med en gang selv om jeg ikke får tatt noe enda.

Løk...vil ikke det svi?
åh det tenkte jeg på også[&:]

Back
Topp