Smålengter litt etter barn nr 3...

BlackPearl85

Forelsket i forumet
Marsboerne 20 18
Føler alt er tungt for tiden.
Av mange grunner egentlig.
Jeg vet at det er aldeles ikke tid for å få nummer 3 heller, og igrunn er jeg ganske mett på barn. Sa for lenge siden (når min yngste ble født) at jeg ikke skulle ha flere.
Med all min bagasje, og i tillegg oppfølging av de to jeg har, samt livet generelt...
Jeg er også dobbelt opp traumstisert fra tidligere fødsler, selv om de egentlig gikk greit. Kjenner også at det er på tide at JEG får leve litt, istedet for å bare fostre opp unger?

Men allikevel... For en stund tilbake, så fikk jeg en baby gutt opp i mitt hode. Han sa og at han het Matheo Leander, og kalte meg mamma. Med det samme jeg hadde "sett" det, så kjente jeg at jeg lengtet etter han også.

Så Innimellom nå, så går jeg her og i teorien sier til alle at jeg er ferdig med barn, og at det holder med to. Samtidig så blir jeg iblant dratt mot han Matheo Leander.

Er jeg sprø?

Du er absolutt ikke sprø ♥️
Men vurderingen må du nesten ta selv. Om du føler det er nok, eller om lengselen vil plage deg.
Og selvsagt, kanskje diskutere med partner :)

Vi ville ha tre. Etter nr to var vi fornøyd. Men så begynte vi å kjenne litt på det om vi virkelig var ferdige med barn. Vi gleder oss også til å få mer voksentid og at ungene blir større. Men nå sitter vi her med en tre uker gammel baby da.. de to søsknene er snart 5 og 7. For oss var det helt riktig å få en siste. Kjente selv på slutten av graviditeten at jeg gruet meg til fødsel, nyfødttida, nattevåk osv. men det går så bra, så mye lettere med nr tre når man har vært gjennom det to ganger før. Dessuten så er jo søsknene såpass store at de er ikke krevende på samme måte. Hvis du kjenner på et savn så kommer det neppe til å forsvinne før du får den siste ungen

Jeg har 3 og jeg får sånne tanker att jeg vill oppleve en gravitet spark ul og en baby.
Så jeg syns ikke du er sprø. Kjør på visst du verkligen vil

Jeg har 3 og jeg får sånne tanker att jeg vill oppleve en gravitet spark ul og en baby.
Så jeg syns ikke du er sprø. Kjør på visst du verkligen vil

Husker veldig godt rett etter siste fødsel med yngste, at jeg sto på klinikken og så meg i speilet. Jeg strøk meg over magen og følte meg rar, for jeg kjente fantomspark der inne, men visste at babyen var ikke der lengre. Og jeg tok meg litt i at det var siste gangen jeg fikk oppleve det. Nå i senere tid, når yngste nå blir 3 år snart, så kjenner jeg at ved synet av babyklær eller str 1 bleier, så blir jeg litt emosjonell. Haha.

Husker veldig godt rett etter siste fødsel med yngste, at jeg sto på klinikken og så meg i speilet. Jeg strøk meg over magen og følte meg rar, for jeg kjente fantomspark der inne, men visste at babyen var ikke der lengre. Og jeg tok meg litt i at det var siste gangen jeg fikk oppleve det. Nå i senere tid, når yngste nå blir 3 år snart, så kjenner jeg at ved synet av babyklær eller str 1 bleier, så blir jeg litt emosjonell. Haha.
Hhahaha jeg klarer ikke gi vekk eller selge baby klærne enda fast yngste er snart 5 år :pSer ikke før meg det enda. Da jeg innerst inne har et ønske om en til:p

Hhahaha jeg klarer ikke gi vekk eller selge baby klærne enda fast yngste er snart 5 år :pSer ikke før meg det enda. Da jeg innerst inne har et ønske om en til:p

Haha. Du kan tro jeg satt og gråt mer og mer for hvert plagg jeg pakket sammen når begge mine søstre skulle få baby igjen. Pakket vekk og gav til dem, men ja, det var sykt tungt å gjøre. Og jeg gråt for hvert plagg jeg så.

Nevnte forsiktig for mannen i går at jeg lengter etter en baby, og forsiktig tenker på å kanskje få en til. Ble overrasket når han faktisk ikke sa nei, og ikke sa at vi har nok med to, som han pleier å si. Men det er noen ting vi må få ut av verden før vi kan tenke på prøving av barn nr 3 uansett. Så får vi se om vi fortsatt er der da at vi lengter ❤️

Er i samme situasjon.. Bare at mannen min har sagt klart nei.. Har ikke snakket om det på en stund. Kanskje han er med ettehvert - håper det :p Får se om et års tid hva vi vil.

Back
Topp