Smålei...

bjlind

Forelsket i forumet
Glemmer stadig å gå inn her, åsså er jeg smålei Facebook.. Må prøve å få meg en rutine. :p

Men, gjesp gjesp, god natt skjønne ____________ (<- fill in) damer :)

Natta. ;)

Glemmer stadig å gå inn her, åsså er jeg smålei Facebook.. Må prøve å få meg en rutine. :p

Men, gjesp gjesp, god natt skjønne ____________ (<- fill in) damer :)
Drittlei FB jeg også..

Merker jeg er lite på nett om dagen nå som det er fint vær og mannen er hjemme.
Har liksom bare bestemt meg for å ikke sjekke FB hele tiden, og drite i om jeg "går glipp av noe".
Herlig å heller bare stikke innom her når jeg orker ;)

Drittlei FB jeg også..

Merker jeg er lite på nett om dagen nå som det er fint vær og mannen er hjemme.
Har liksom bare bestemt meg for å ikke sjekke FB hele tiden, og drite i om jeg "går glipp av noe".
Herlig å heller bare stikke innom her når jeg orker ;)
Ja, og så er det så oversiktlig at det tar ikkje lange tida å sjekke noko heller :) men skulle ønske det fantes ein chat her :)

Ja, og så er det så oversiktlig at det tar ikkje lange tida å sjekke noko heller :) men skulle ønske det fantes ein chat her :)
Jepp! En chat hadde vært flott :D

Jeg er jo ikke på FB lenger fordi jeg er gått lei. ;) chat hadde vært flott.

Jeg er kun på nett igjennom mobil nesten. Føler jeg ikke får tid på pcn lengre.

Er nesten berre her via appen eg også :)
Ja.. Må bare, skal bare ;) Hehe. Men titter innom FB også da. Var utrolig godt å endre på innstillingene slik at jeg bare får notifikasjoner når venner poster :D

Ja.. Må bare, skal bare ;) Hehe. Men titter innom FB også da. Var utrolig godt å endre på innstillingene slik at jeg bare får notifikasjoner når venner poster :D
Ja, det var gull verdt :) men er deilig med eit lite friminutt innom babyverden,.og går mykje raskere enn når eg skal innom fb :)

Back
Topp