Småkvalm

*Josefine

Forelsket i forumet
Begynner å kjenne at kvalmen kommer snikende...er bare 5 uker på vei.. trodde det var litt tidlig?
Blir fort småkvalm av å være i fysisk aktivitet og når jeg gjør huslige sysler som klesvask, støvsuge ol. som medfører bøying opp og ned..
Merker også at jeg opplever blodtrykksfall noen ganger når jeg reiser meg litt brått..må stå å summe meg til jeg ser klart igjen.. Flere som har det slik?

Er bare en uke lengre på vei men jeg sliter med kvalmen. Er små kvalm hele dagen, spesielt hvis jeg blir sulten, tørst eller veldig mett.... må holde meg sånn mitt på med småspising hele tiden føler jeg. På morgenen må ting gå i snegle fart, ellers brekker jeg meg..... rart 

Blodtrykkfall har jeg ikke hatt... men har fått skikkelig strekke smerter i underlivet når jeg har brukt mage musklene for mye i aktivitet. 

Jeg også er småkvalm nesten hele tiden.

Må sove mer enn normalt og også spise jevnlig for å holde det i sjakk, her hjelper det foreløpig med et glass cola zero, kaldt, så det drikker jeg da et glass av hver kveld....bortsett fra det er fet og usunn mat noe jeg forrige fra svangerskap husker er dumt å få i meg. For da ble jeg enda mer kvalm.

Så spiser relativt sunt og ofte og går rundt og er småkvalm og uggen hele dagen, blæ!
Redd det blir verre fra neste uke også, som sistemoticon

Back
Topp