Småirritert...

morfor2

Glad i forumet
Må bare få det ut altså...

Det er veldig mange i min og min manns familie som er født i mai, og det er jo selvfølgelig et stort samtaleemne når lille gutt kommer til verden i mai (ul termin 23.mai)

Evinnelig mas om at det MÅ bli 16 mai fordi det er "tradisjon" i min manns familie (3 stk som er født denne dag, en i hver generasjon) Det er det eneste som diskuteres av alle, og jeg er driiiiiit lei. Finnes det ikke andre ting å snakke om eller?

Babyen kommer når den kommer sier jeg, men blir avbrutt og fortalt at det er jo tradisjon og at det sikkert blir 16 mai.. HALLO???!!! Jeg blir sur jeg[:@]

Kanskje jeg er litt på tuppa, men faen heller altså. Sikker på at hvis jeg ikke føder 16 mai så får jeg sikkert høre det... (de mener sikkert ikke noe med det, men det er så irriterende at jeg holder på å sprekke)

Ahhh deilig å få skrevet det ned - har liksom gått og ulmet litt på det i det siste[:-]

haha...skjønner deg godt...knip igjen så den kommer etter 16. du...haha[:D]

Jeg vet hvordan du har det.. Har det sånn jeg også. Bortsett fra at her er det kjønnet på babyen det er snakk om.. Alle sier til meg at: "Jeg VET du får en gutt" [:@] Jeg har kjempelyst på en liten gutt jeg altså, men det er bare så irriterende at de liksom "vet" hvilket kjønn som er i magen min når jeg ikke vet det selv en gang..ååå[:'(] [:@] 

Vel - siden du biologisk ikke tilhører den familien er det jo din MANN som eventuelt bærer på 16 mai-genene... så du får vel bare skylde på ham om du får høre at barnet ble født på feil dag!

Herregud, folk er så teite!

ORIGINAL: Hebra

Jeg vet hvordan du har det.. Har det sånn jeg også. Bortsett fra at her er det kjønnet på babyen det er snakk om.. Alle sier til meg at: "Jeg VET du får en gutt" [:@] Jeg har kjempelyst på en liten gutt jeg altså, men det er bare så irriterende at de liksom "vet" hvilket kjønn som er i magen min når jeg ikke vet det selv en gang..ååå[:'(] [:@] 

Jeg har det akkurat sånn som deg, KJEMPE irriterende! Svigermor har til og med gått til diverse innkjøp av blå ting (sengetøy, teppe, mm) fordi ho er såå sikker!!!. Blir litt lei meg av sånt jeg, for det føles ut som om de ikke blir like glade hvis det blir jente....
Jeg "ønsker" meg også like mye gutt, men det hadde nesten vært litt moro å få jente, bare for å bevise en gang for alle at de faktisk ikke bare kan VITE hva som skjer inni magen MIN uten å ha sett der inne. Jeg har aldri påstått at det blir det ene eller andre kjønnet, og det er MiN kropp barnet vokser i... 
Det er MYE, MYE større sjanse for at du IKKE føder på 16. mai morfor2, og det er ingen som kan vite sikkert akkurat hvem dag han kommer...bare teit å påstå noe annet!!

Skjønner deg godt jeg...Har ei vennine som bestilte at fødselen skulle skje mens hun var hjemme på juleferie i fullt alvor! For jeg måtte jo skjønne at hun også ville se jenta når hun hadde kommet til verden....prøvde så godt jeg kunne å forklare at tulla kommer når HUN vil det!
...Hun kom 12.Januar...

Back
Topp