Smågodt

jc

Gift med forumet
Jeg er egentlig veeeeldig glad i smågodt, så i går kjøpte jeg en pose med masse smågodt og skulle kose meg :D lenge siden sist.
Men ble så fort fullt i magen og kvalm :sad015 skikkelig nedtur!!! men sikkert like greit egentlig :smiley-ashamed008 :p

Jeg har mistet litt smaken på godteri, og det er ikke noe gøy. Jeg tror jo at jeg har så lyst på, men så smaker det liksom helt feil. Det går mest i krokanrull for tiden..

Krokanrullbhar jeg vært higen på se to siste sv.skapene. Sinnsykt kjipt etterpå, når ungen reagerer som bare det, og lysten ikke er ute av systemet.

Krokanrullbhar jeg vært higen på se to siste sv.skapene. Sinnsykt kjipt etterpå, når ungen reagerer som bare det, og lysten ikke er ute av systemet.

Oi, reagerer de på det? Min gutt reagerte ikke på noe sist, men jeg var ganske forsiktig de første ukene i forhold til brus og kål, løk og krydder.

Fått små dilla på eplebåter dippet i vaniljeyoghurt med masse kanel + druer da. Yumyum:D

Klarer ikke gotteri lengre jeg.... Gleder meg til han er ute og jeg får smakssansene mine tilbake og at jeg ikke lengre er kvalm....

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp