Smågodt STOPP

9,5 uke snopestopp her. Stoppet noen uker før forsøk, men kjenner det blir vanskeligere å la være nå etter jeg ble gravid! Appetitten endrer seg fra dag til dag, og kjenner spesielt suget etter sjokolade! Skal forsøke å holde ut litt til :hilarious:
 
Jeg har klart meg så fint uten godteri, heeeelt til i dag da jeg gikk på en smell:sorry:
Uten å tenke meg om stappet jeg hånda ned i en pose med smash som lå på kjøkkenbenken, og innså ikke tabben før jeg var på vei til å «smake» på nr 2:wideyed:

Det ble med den ene, og så er det på’n igjen i morgen :p

Imponerende at du stoppet! Kudos:smiley-bounce012
 
I dag sleit jeg skikkelig!! Først oppdaget jeg litt mer rosa utflod (sorry...) enn jeg liker å se, går på vaginale stikkpiller i forbindelse med IVF så småblødninger er nokså vanlig. Deretter på butikken for å blant annet kjøpe smågodt til 13 åringen!!
Deppa OG tilgang til drogene:eek:

Men jammen klarte jeg meg:smug:!

Nå gjenstår bare å ikke snike i godtet hans før han skal spise det på lørdag:wideyed:

8 dager siden siste sukkersmokk...
 
Gikk på en is-smell i går. Spiste en kroneis. Spørsmålet er vel om is teller som snop:rolleyes::p
Neida, mine snart 10 uker uten snop er nå over og jeg er på null igjen. Men er stolt av meg selv likevel:happy:
 
Her har vi hatt godtestopp siden 1 mai. Siden vi har lagt på oss under denne pandemien :p mindre trening, mindre aktivitet og mer kos gjør sine utslag på kroppen for å si det sånn! Så jeg er med :)

10 dager uten godteri for min del nå. :)
 
Jeg gikk på en skikkelig smell i går. Spiste burger, og smågodt( det var ikke mye, 2 håndfuller). Å FY så dårlig jeg ble. Det skal faktisk aldri skje igjen. Holder meg til frukt og bær. Jeg ble ordentlig dårlig med vondt i magen, og kvalm og skjelven så her startes det på scratch, uten flere slike smeller.
 
Har spist noe godt ala kake i en bursdag/sjokolade/potetgull 3-4 ganger siden påske, og DET er imponerende for meg som spiste noe godt 5-6 ganger i uka:eek::rolleyes:
Mye skyldes nok graviditeten og kvalme, mer lyst på frukt/bær. Har bare drukket Pepsi max ca 1 gang i uka også, det smaker ikke like godt nå:dead:
Så har faktisk gått ned 2 kg :shy:
Myye å ta av her da, så ingen fare.. :hilarious:
 
Hiver meg på denne :D
 
Back
Topp