Smågodt....NAM

Wembie

Elsker forumet
Er sikker på at jeg har kjøpt fleeeeere kilo!!!! Var på obs og handlet og de hadde smågodt til 7,90,- Det er livsfarlig med sånne tilbud[;)][;)][;)] Får riktignok besøk i morgen, og gutta må jo få lørdagsgodt....MEN jeg vet at mye kommer til å havne i min mage!!![:'(][;)] NAMNAMNAM....uff[;)]

Fikk jo plutselig så lyst på[:D]

Åååååååå, nam ja!! [:D] etter helga er det skjerpings her altså!!! Spiser aaaalt for mye godteri [:-][:-]

ORIGINAL: mariak

Åååååååå, nam ja!! [:D] etter helga er det skjerpings her altså!!! Spiser aaaalt for mye godteri [:-][:-]

Jeg har AKKURAT samme planen[;)][;)][;)]

ORIGINAL: Wembie

Jeg og!!!![8D]

åhhh. det fikk jeg lyst på også!! Skal til svigerfar og dama hans ikveld, og de har alltid noe godt på lur[8D][8D][8D]
Haha så sleip!!
Men har freia melkesjokolade med kvikk lunsj i kjøleskapet!!![:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: tone86

Jeg og!!!![8D]

Bra vi er flere, håper vi klarer det... [:D]

ORIGINAL: maltesers

åhhh. det fikk jeg lyst på også!! Skal til svigerfar og dama hans ikveld, og de har alltid noe godt på lur[8D][8D][8D]
Haha så sleip!!
Men har freia melkesjokolade med kvikk lunsj i kjøleskapet!!![:D][:D][:D][:D][:D]

Er det den sjokoloaden som er litt salt også???? den er jo bare driiiiiiitgod[:D][:D][:D]hihi...

Det er ikke pent gjort å friste andre på den måten

ORIGINAL: maltesers

Haha så sleip!!

Er det den sjokoloaden som er litt salt også???? den er jo bare driiiiiiitgod[:D][:D][:D]hihi...

Jaaaaa, den er nyyydelig[:D][:D][:D]

Åååå. For nå fikk jeg ikke lyst på gåtteri nei...[:D]

ELSKER smågodt. Men har i flere dager hatt dilla på frukt og bær, så gikk amok på Obs i dag, har nå kjølen full av jordbær, blåbær, rips, moreller, nektariner og epler. Mmmmmmmmmmmm....får se hvor lenge jeg klarer å la smågodtet ligge. [:D]
Kooooose deg !!

Back
Topp