Smågal

Råsa Muffin!

Gift med forumet
Av å ha barn som ikke har ører [8|]
Ene bare ler når man snakker til henne, den andre sier " væja såååå snill jæi " og fortsetter like herlig [:-]
Ære være trassalderen, og kontrollerte hørselshemninger [8D]

Er ikke bare i trassalderen at man kan lukke ørene hehe.. mannnen her i huset innehar den egenskapen! Utrolig kjekt! [8D]

Huff ja...vet så godt hva du mener. Blir jo helt gal av det samme her,....MEGET selektiv hørsel her i huset også!

ORIGINAL: Actrine

Er ikke bare i trassalderen at man kan lukke ørene hehe.. mannnen her i huset innehar den egenskapen! Utrolig kjekt! [8D]

Av og til her og gitt..! Det er nesten mer irriterende enn at Sindre ikke hører.. [:D]

ORIGINAL: Almyrida81

ORIGINAL: Actrine

Av og til her og gitt..! Det er nesten mer irriterende enn at Sindre ikke hører.. [:D]

Ja, hahahaha, synes også det!

ORIGINAL: Råsa Muffin!

Hehe, mer irriterende når de voksne barna gjør det ja [8D]

[:D] Helt enig.

Men ja det er frustrerende at de ikke hører.[:'(]

Hehe.

Marcus er fin når jeg snakker te han, Nei mamma du høre på meg! Også tar han peke fingeren og peker.

Off.. Ja, vet akkurat hvordan det er. Ting synker liksom ikke inn enkelte ganger [8|] "Mamma, nå skal du høre på meg, Okei!Okei!" [:D][:D] Hahaha.. Sånne kommentarer er jo litt søte men [8D]. Men det siver røyk ut av ørene mine noen ganger for å si det sånn [8D]

Back
Topp