småfolk grøt

hhennes

Forumet er livet
har kun gitt tuppa nestle grøt.. Men hun har hatt dårlig appetitt den siste tiden.. så kjøpte av denne type merket-og grøten gikk ned på høykant:)
Andre som bruker småfol sine grøt? Erfaringer??

Huske å leste test på de at de kom dårligere ut enn nestle sine grøter med jerninnhold.. ??

ja bruker Semper, samme som Småfolk i Norge. Og ho liker de bedre enn Nestle[:)]

finner ikke småfolk grøt i 8 mnd grøt jeg[&:]

finner ikke småfolk grøt i 8 mnd grøt jeg

den jeg kjøpte idag var 6 mnd. men kjøpte og en 8 mnd grøt.
med bringebær etc.. på spar

Jenta mi hater småfolk grøten, men glassene elsker hun..

ORIGINAL: awenka

finner ikke småfolk grøt i 8 mnd grøt jeg

den jeg kjøpte idag var 6 mnd. men kjøpte og en 8 mnd grøt.
med bringebær etc.. på spar

den med bringebær kjøpte vi for 2 dager siden og N elsker den[;)] Han liker jo alt da igrunn[:-] men virker som den metter mer en nestle sin,orker bare noen få slurker mme etterpå,vanligvis drikker han opp alt.

Vi bruker både Småfolk og Nestle grøt. Nemi liker alle typer grøt, men nekter å spise middagsglass.

Vet ikke om det fortsatt er sånn, men småfolk hadde tilsatt jern barna ikke tok opp.

Men om hun spiser den må jo det være det viktigste, at hun får i seg noe[:)]. Kan evnt passe på at hun får rett jern til andre måltider, er jo jern i melka i alle fall.

ORIGINAL: TonjeJenta

ja bruker Semper, samme som Småfolk i Norge. Og ho liker de bedre enn Nestle[:)]

Samme her. Semper glufses med stor appetitt, og når jeg en gang innimellom kjöper Nestlé er det ikke like pop gitt...

Samme her med vesla, hu liker bedre småfolk grøten enn nestle sine...

Vi bruker både småfolk og nestle sine grøter, må bytte på litt :-)

ORIGINAL: lille iskaffe

Mener man kan fortsette på 6mnd jeg. Gjorde det med guttungen, og med snuppa. Guttungen elsket en spesiell 6mnd gröt, og HS sa den gang at det var helt grönt.

ORIGINAL: Baby R

ORIGINAL: lille iskaffe

Mener man kan fortsette på 6mnd jeg. Gjorde det med guttungen, og med snuppa. Guttungen elsket en spesiell 6mnd gröt, og HS sa den gang at det var helt grönt.

Jeg fant den ikke på rema, men tilslutt på kiwi og rimi... Så vi handler småfolk der, mere utvalg :)

Back
Topp