Småblødninger?

Hilde-Anita

Gift med forumet
Jeg er gravid i uke 7, og har vært plaget med småblødninger i litt over ei uke. Legen min sier det ikke er farlige blødninger, men det er likevel ubehagelig. Legen sier jeg blør pga irritasjon på livmorstappen. Flere som har dette problemet? [&:]
 
Jeg hadde småblødninger i uke 5-6. De gikk over, i uke 10 var vi på ultralyd og alt var ok! Håper det går bra med deg også
 
Så morsomt at du svarte, vi skal kalle datteren vår (hvis det blir det da...) for Arwen Amalie! [:D]
 
Hei...
Du må passe på hvilken farge blod du har - om det er rosa eller brunt eller vanlig rødt...jeg husker ikke helt hvilken farge var tegn på spontan abort - tror det var rødbrun...
Hvis du blør og har litt smerter i tillegg må du kontakte legen din med en gang og best at du får legge deg ned... jeg hadde litt blødning i uke 10 og legen sa at alt var ok. men uke 11 blød jeg litt mer og hadde litt vondt i magen i tillegg. jeg gikk til legen med en gang og han så på ultralyd og fant ikke noe farlig, hjerta banka og alt var ok!!! men da jeg kom hjem begynte å blø skikkeliig og fikk store smerter - mista barn.

Ville ikke skremmme deg. men kanskje det er greit å vite når man bør begynne å beskymre seg. hater når leger sier at alt er ok, når det ikke er det.
Men med de fleste som får blødningen går det greit , det er vanlig etter samleie.

Nå er jeg gravid igjen og alt er ok!!!!! håper at det går fint med deg...
 
Hei!!!

Ikke vær bekrymret. Det er ikke uvanlig at man har sporblødninger den første tiden. Jeg hadde det fra uke 5 til 9 med min første sønn. Syntes ikke det var noe trivelig, men som sagt det er veldig vanlig.

Lykke til!!!

Mvh
Eva
 
Jeg har også hatt en blødning, men det var i uke 5 eller 6, det kom litt blod på papiret da jeg hade vært på do, det var ikke mye, men jeg husker jeg ble stiv av skrekk og svimmel.Ble så redd[:o] Men snakket med legen og det var helt normalt. Regner med at det er like ufarlig det du opplever[;)]
 
Takk for alle svar!

Var hos legen idag, har sluttet å blø, men nå fikk vi en ny bekymring.. Tok ultralyd for å sjekke om det fremdeles var der, den mørka bobla vi hadde sett forrige gang var blitt større, men vi såg ingenting inni! [&:]
Legen sa det var en viss mulighet for at det var et tomt egg! skal tilbake om 14dager.. En kommende tante sa at det ikke var mulig med et tomt egg som vokste etter skjema, men en lege vil jo ikke si noe slikt sånn helt uten videre..??
Tanta mente bare at Bobla vår er litt sjenert og at den har slått av lyset og sota vinduene! [:)]
Vi krysser fingrene og håper på det beste.
 
heisann...jeg har blødd de 4 første månedene akkurat som mensen jeg....er ikke farlig så lenge det ike kommer klumpete blod...
 
Back
Topp