Småblødninger

Uventa nummer 3

Bli kjent med forumet
Hei, jeg har småblødninger relativt ofte nå, kanskje hver 2-3 dag.. Det er ikke særlig mye og det gir seg raskt, men likevel blir jeg litt stressa. Blødningene kommer helt uprovosert og er ikke etter samleie. Noen andre som har det sånn?

Skal på ultralyd på fredag og den dagen kan rett og slett ikke komme fort nok!
 
Er det rødt eller brunt blod? :) hadde mange blødninger med første, brunt blod. Morkaka var foran åpningen, så kan ha vært derfor
 
Småblødninger er ikke uvanlig, og kan f.eks skyldes helt "enkle" ting som at morkaken er foran åpningen eller bare det faktum at slimhinnene våre er mye mer skjøre når vi er gravid. Blødningene er gjerne uskyldige hvis du ikke også opplever kraftige eller vedvarende magesmerter. Men skjønner godt at du blir urolig :Heartred Er man usikker så skal man ta kontakt med lege eller jordmor, men nå skal du jo på ultralyd på fredag. Lykke til! Jeg håper og tror på det beste :Heartred
 
Har det slik selv. Har ofte brunt utflod/ små blødninger, og det kommer som regel etter mye aktivitet/samleie eller bare av at jeg nyser :wtf: Er rett og slett bare skjøre slimhinner/lettblødende livmorhals. Sterk og fin hjertelyd og baby har det bare bra :) Skal også på UL på fredag, da er jeg 13+4 uker :) Skal da også sjekke hvor morkaka ligger.
 
Back
Topp