Småblødninger

Niliel

Glad i forumet
Juliknøttene 2022
Skal til legen i dag for å sjekke opp småblødninger. Har spottet litt egentlig helt siden jeg fant ut at jeg var gravid, og de siste dagene har det vært litt lysere og virker friskere. Ikke noe gøy, og er selvfølgelig veldig bekymret.

Kryss fingrene for meg da, jenter! Krysser selv alt jeg har for at det er ufarlig, men man mister jo litt håpet når det virker som om det forverrer seg og ikke omvendt :(

Skal til legen i dag for å sjekke opp småblødninger. Har spottet litt egentlig helt siden jeg fant ut at jeg var gravid, og de siste dagene har det vært litt lysere og virker friskere. Ikke noe gøy, og er selvfølgelig veldig bekymret.

Kryss fingrene for meg da, jenter! Krysser selv alt jeg har for at det er ufarlig, men man mister jo litt håpet når det virker som om det forverrer seg og ikke omvendt :(

Krysser fingrene for deg!
Masse masse lykke til! :flower

Lykke til :-)

Setter så stor pris på deres lykkeønskninger :Heartpink

Ul i morgen kl 13. Vi får krysse litt til ❤

Takk for alle lykkeønskningene ❤

Æsj, mer blødninger og mensmurringer i kveld. Føles ikke ut som om dette går veien, dessverre :(

Uff.krysser fingrene for deg og frøet :-(

Lykke til idag! <3

Tusen takk for så mange fine lykkeønskninger. I dag har vi vært på UL og sett et bankende hjerte ❤ hun visste ikke hva forklaringen kan være på blødningene, men sa jeg bare må slå meg til ro med at 50% av kvinnene som blør under svangerskapet gjør det uten at det er en "farlig" årsak :)

Back
Topp