Småblødninger

Blabla123

Andre møte med forumet
Jeg er i uke 24, og sliter med småblødninger. Hver formiddag som regel ser jeg en dråpe blod i trusa. Har vært sånn et par uker nå. Blør aldri mer, og har ikke vondt, annet enn litt ømt nederst i magen av og til. Jeg snakka med jordmor, som mente dette kom fra blodkar som sprekker når livmora vokser. Men jeg blir litt bekymra likevel... Er det andre som opplever dette? Jeg kjenner liv hver dag, selv om det varierer hvor mye.

Er du bekymret, ta kontakt med føden. De kan ta en invendig ul, for å se hvor blødningen stammer fra.
Stort sett så vet jo jordmødrene hva de prater om, men av og til hadde det vært fint med en skikkelig bekreftelse. Det er i alle fall sånn jeg føler det når jeg er bekymret :)

Lykke til uansett!!

Jeg hadde der sånn hele forrige svangerskap. Fikk beskjed at det var helt normalt. Skulle ikke bekymre meg så sant det ikke kom masse blod sammen med sterke smerter. Så jeg slo meg til ro med det. Noen blør jo også lettere enn andre, så jeg tror nok du kan ta det helt med ro :)

det er sikkert helt ufarlig, men tenker du mye på det og bekymrer deg hadde jeg ringt føden og hørt ja.

Jeg har rett somndet er brunlig eller rosaaktig utflod på papiret. Har hatt det jevnt gjennom hele svangerskapet denne gangen. Blir oftere ettersom ukene går virker det som. Jordmor mener det er slimhinnene som er skjøre og sprekker lett. Så lenge jeg kjente liv skulle jeg ikke bekymre meg, men ta kontakt hvis det ble lite bevegelser.

Back
Topp