Småblødninger uke 11

gulstol

Blir kjent med forumet
Hei. Jeg er i uke 11+4 i dag. Oppdaget litt friskt blod i går ettermiddag, og det har fortsatt etterpå. Det er IKKE snakk om mengder, kun spotting.

Jeg er bekymret fordi jeg også har litt menslignende smerter, men disse hadde jeg også i forrige svangerskap fordi jeg konkluderte med at det var voksesmerter.

Jeg har jordmortime i morgen, og vil selvfølgelig ta opp dette da. Spørsmålet mitt er om jeg bør ringe lege eller jordmor i dag, eller om det kan vente til i morgen? Hva tenker dere?

Forstår bekymringen din :Heartred
Synes du skal gjøre det du føler er best. Skal du ha ultralyd i nærmeste fremtid? Kan jo være at det er plasseringen av livmoren din som forårsaker småblødninger - eller selvfølgelig noe annet som er helt ufarlig :Heartred

«Menssmerter» har jeg forresten jeg også ved jevne mellomrom - helt normalt!

Forstår bekymringen din :Heartred
Synes du skal gjøre det du føler er best. Skal du ha ultralyd i nærmeste fremtid? Kan jo være at det er plasseringen av livmoren din som forårsaker småblødninger - eller selvfølgelig noe annet som er helt ufarlig :Heartred

«Menssmerter» har jeg forresten jeg også ved jevne mellomrom - helt normalt!
Så fint å høre dine erfaringer! Jeg har ultralyd om halvannen uke, så må nok bare vente til den. Er fortsatt ikke store blødninger, kun spor av blod - så mest sannsynlig er det helt ufarlig

Så fint å høre dine erfaringer! Jeg har ultralyd om halvannen uke, så må nok bare vente til den. Er fortsatt ikke store blødninger, kun spor av blod - så mest sannsynlig er det helt ufarlig
Ok det er bra du snart skal til ultralyd selv om det sikkert føles som en evighet til.. Spor av blod er nok helt ufarlig ja.. Du er jo nå i den overgangen hvor morkaken tar over funksjonen for plommesekken, så jeg tror ikke det er unormalt det du nå opplever. Jeg krysser fingrene for at alt er bra! :Heartred

Back
Topp