Småblødninger.. normalt?

Mor_til_snart_4

Andre møte med forumet
Hei dere..❤️
Jeg er ganske ny her, men var innom i 2010, 2012 og 2016❤️
Nå venter vi en som termin er beregnet til 22 september ca.. men jeg hadde en del blødninger i starten da jeg ikke visste at jeg var gravid Så nr 4 er en liten overraskelse ❤️ Men etter samleie på morgenen var det rosa på papiret.. nå i kveld litt brunaktig.. ingen smerter.. Har ikke opplevd dette med de tre andre, så er dette normalt? Er det en liten som lever, eller er dette starten på noe?

Er vell ganske normalt å blø etter sex når man er gravid, det gjor jeg med førstemann. Slimhinnene er tynnere nå enn til vanlig:happy: men du kan jo høre med lege eller privat om tul

Jeg har 2 barn og aldri opplevd noe blødning med dem, nå har jeg mistet 3 ganger på rad siden våren. Startet med litt rosa på papiret hver gang, før det har startet og blø ordentlig etter noen dager
Jeg har veldig dårlig erfaring med blødning i svangerskap

Første svangeskap fikk jeg en del blødninger og viste seg å være en blodansamling (hematom) i livmor. Kan være farlig om den blir for stor og "drar" med seg fosteret ut av livmor, men heldigvis for meg gikk det bra. Andre svangeskap fikk jeg igjen blødninger og det var MA :(
Nå har jeg ikke hatt noe tegn for blod (ennå), men syns det er viktig å sjekke om man er urolig!
Lykke til! :Heartred

Første svangeskap fikk jeg en del blødninger og viste seg å være en blodansamling (hematom) i livmor. Kan være farlig om den blir for stor og "drar" med seg fosteret ut av livmor, men heldigvis for meg gikk det bra. Andre svangeskap fikk jeg igjen blødninger og det var MA :(
Nå har jeg ikke hatt noe tegn for blod (ennå), men syns det er viktig å sjekke om man er urolig!
Lykke til! :Heartred

håper det går veien for spiren din denne gangen<3

Hei dere..❤️
Jeg er ganske ny her, men var innom i 2010, 2012 og 2016❤️
Nå venter vi en som termin er beregnet til 22 september ca.. men jeg hadde en del blødninger i starten da jeg ikke visste at jeg var gravid Så nr 4 er en liten overraskelse ❤️ Men etter samleie på morgenen var det rosa på papiret.. nå i kveld litt brunaktig.. ingen smerter.. Har ikke opplevd dette med de tre andre, så er dette normalt? Er det en liten som lever, eller er dette starten på noe?

Hvordan går det med deg? <3

Hei<3 ble egentlig ikke så mye klokere, dem kunne ikke si enten det ene eller andre siden det uansett er /hadde vært tidlig i svangerskapet. Så de tok en hcg test, tittet med Ul men de kunne ikke fastslå noe. Har time til ny UL 3 februar
Krysser fingrene for deg! Har blødningene avtatt? Håper du får gode nyheter i neste uke:)

Back
Topp