Småblødninger av og til

mkp

Andre møte med forumet
:happy::happy::happy:Hei
Forrige fredag var jeg til TUL, var da 7 uker på vei. Alt var fint, hjerte slo. Etter det begynte jeg å små blø litt, ikke helt rødt men heller ikke brunt. Et sted mellom det. På søndagen tok tankene overhånd og jeg dro på legevakten og fikk ultralyd. Alt fint, og hun kunne se jeg blødde noe fra slimhinnene. Vil legge til det varte kun et time, så forandret det seg til helt fint og klart. Har ikke kommet noe i do og har heller ikke trengt og bruke innlegg. Etter den ultralyden så var det helt fint, frem til igår. Da var det samme, ikke rødt og ikke brunt, men et sted mellom der når jeg tørket meg. Det var bare når jeg stod opp, og så var det fint. Nå har jeg fått det igjen, det er minimalt, men fortsatt st man blir skremt hver gang toalett papiret er farget. Er 8+0 idag. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men kanskje jeg bare trenger noen støttende eller gode kommentarer så jeg kommer opp fra de mørke tankene om at dette går galt. Vil legge til at jeg er fryktelig kvalm, fortsatt ømme pupper. Disse bitte små blødningene mine som jeg hadde igår og nå, var de samme som forrige helg. Har dig hatt litt problemet med å komme på do, så jeg føler at det kanskje er det som gjør det? Tror dere dette er en spontanabort evt? Tusen takk for alle svar

Ved spontanabort komme det først mørkt møkkete blod, å det tar seg opp masse. Samt at du får sånn mens murring, el følelse av at du må på do hele tiden :confused: Så vil ikke tro det er det. Kan være at du har veldig skjøre slimhinner sånn at du får litt blødning når du trykker eller etter de har vært der oppe med den stanga. Det fikk jeg, å trodde jeg skulle dø. Men viste seg å ikke være noe:D prøv å slapp av, du er ikke i tvil når det gjelder spontanabort altså :(

I forrige svangerskap blødde jeg litt av og på fra 7+ til ca 10+...bare litt og litt...alt gikk bra. Har en flott 3 åring i dag. Så vil bare si deg at det behøver ikke bety noe galt selv om mann blør litt så tidlig...men enig med deg at det er veldig ubehagelig.

Prøv å slå deg til ro med at alt var bra på tidlig ultralyd, selv om det er lettere sagt enn gjort.

Back
Topp