småblødning

BollaPinnsvin.

Blir kjent med forumet
Har de siste to dagene opplevd at det er litt lysebrunt på papiret når jeg har tørket meg. I går kom det også bittelitt i trusen.. Vet mange opplever småblødninger i svangerskapet uten at det er noe stress, men kjenner likevel at jeg blir litt smånervøs. Andre som har noe lignende? Bør jeg kontakte lege?

Hvis du begynner å blø mye og får vondt i mage/rygg så hadde jeg kanskje tatt kontakt med lege.. Men så mange som 1/4 gravide blør i første trimester uten at det er noe galt :)

Hvis du begynner å blø mye og får vondt i mage/rygg så hadde jeg kanskje tatt kontakt med lege.. Men så mange som 1/4 gravide blør i første trimester uten at det er noe galt :)

Takk for svar! Foreløpig er det bare bittelitt, og ikke noen andre symptomer som smerter i mage eller rygg. Så får håpe det går bra og at jeg bare er en av de 1/4 som blør i første trimester..

Takk for svar! Foreløpig er det bare bittelitt, og ikke noen andre symptomer som smerter i mage eller rygg. Så får håpe det går bra og at jeg bare er en av de 1/4 som blør i første trimester..
Med Sander hadde jeg to blødninger som tilsvarte mensen (var derfor jeg fant ut "sent" at jeg var gravid), og denne gangen har jeg spotta (forrige uke) :)

Satse på at det går bra med deg også! :D

Med Sander hadde jeg to blødninger som tilsvarte mensen (var derfor jeg fant ut "sent" at jeg var gravid), og denne gangen har jeg spotta (forrige uke) :)

Satse på at det går bra med deg også! :D

Ja, det gjør nok helt sikkert det! Blir bare så nervøs.. Greit å vite at flere er i samme situasjon, og at det attpåtil har gått fint før :)

Back
Topp