Småbekymret..

OstePopp

Andre møte med forumet
Hadde en del menssmerter i begynnelsen av svangerskapet, men det gav seg etter noen uker... Utover kvelden i går begynte jeg å få litt menssmerter igjen. Når jeg sto opp i dag kom det litt blod på papiret etter jeg hadde vært på toalettet, og jeg har fremdeles litt menssmerter. Menssmertene er ikke kjempe kraftige, men bør jeg være bekymret eller er dette helt normalt?

jeg syns jeg har mye vondter i magen denne gangen. hadde veldige mens smerter i starten også. men jeg har aldri hatt noen blødninger. forstår at du er bekymret . klem

Blødninger er jo aldri noe kjekt!! Jeg hadde blødninger for ettpar dager siden, igjen. Men de tok seg aldri opp, og forsvant etter et døgn. Hvordan er det med deg da? Var det bare litt, eller kommer det mer?
Om det ikke tar seg opp i menge eller smerte mener jeg det går bra! Slimhinnene er skjøre og har mye lettere for å få rifter nå! Men om det tar seg opp/ du er veldig bekymret, ville jeg iallefallfeigt legen, for å høre hva de sier! :)

Skjønner godt du er bekymret. Men det trenger ikke være noe i det hele tatt, ellers så er det i ferd med å skje det som vi ikke vil skal skje. Jeg har mistet 2 ganger så om jeg hadde blødd og hatt smerter hadde jeg rast ut til legen med en gang, men så er jeg nok litt i overkant bekymret også! :P Men om det ikke tar seg opp så er det nok ingenting i veien! Krysser fingre og lykke til, kjære deg ;)

uff ikke noe gøy å blø nei. hadde blødning uke 10 og nå i uke 12 kommer det brunt blod. har hatt totalt 3 ul til nå i graviditeten og alt såg fint ut. trenger altså ikke være noe galt. du må kjenne på det selv hvor bekymret du er med tanke på om du skal kontakte legen. lykke til!

Kjenner at jeg syns dette er ubehagelig, men prøver å slappe av. Det er dog ikke så lett. hehe.. Blødningen er redusert til rosa utflod og har bare en liten murring i magen. Satser på at alt er som det skal!

Går det fremdeles bedre?

Håper det går bra! Og at du ringer legen om du er bekymret ennå!!

Håper det går bra med deg! Jeg har selv litt mensmurringer iblant, men tenker at det sikkert er helt ufarlig. Det kan jo være helt tilfeldig at du hadde en liten blødning samtidig, slimhinnene er jo skjøre.

(Da jeg mistet gikk det ganske fort fra bittelitt blodspor til større blødning, så det kan jo være et godt tegn at blødningen din har avtatt)

Krysser fingrene for deg!

Jeg hadde blødning tidligere i svangerskapet som skremte meg veldig, så skjønner bekymringen din. Håper at spiren din klorer seg fast :) Hvor langt på vei er du?

Jeg hadde blødning tidligere i svangerskapet som skremte meg veldig, så skjønner bekymringen din. Håper at spiren din klorer seg fast :) Hvor langt på vei er du?

Blødningen hadde stoppet helt til dagen etter *PUH* Har hatt menssmerter av og på hele tiden, så de tenker jeg ikke så mye over lenger, men var like vel litt ekkelt når det plutselig kom litt blod i tillegg. Jeg er 9+4, så mye kan jo skje enda men enn så lenge klorer den seg fast :)

Så bra blødningen har stoppet :)
Blødde selv i dag, veldig kraftig, men det avtok raskt.
Nå har jeg ikke hatt blodspor på noen timer, men kjenner ubehag/press eller hva jeg skal kalle det i område livmora.
Var hos legen og fikk hørt hjertelyden og sjekket at jeg ikke blødde fra livmortappen :)
Men kjenner jeg ikke klarer helt å roe meg enda...

Det tok noen dager før jeg å klarte å slippe ubehagsfølelsen og det fikk meg til å bestemme meg for å bestille time hos privat gynokolog for å ta en tidlig ul :P Bare for å få bekrefta at alt er ok :) Godt å høre at alt sto bra til hos deg. Det skummelt når man plutselig blør. Man blir jo en smule overbeskyttende når man plutselig ha rnoe som vokser inni seg. Hehe

Når skal du på ul?
Jeg var på tidlig ul i uke 8.
Og ordinær ul er ikke før 8 februar.
men har time hos legen igjen 11 januar :)

Blødningen hadde stoppet helt til dagen etter *PUH* Har hatt menssmerter av og på hele tiden, så de tenker jeg ikke så mye over lenger, men var like vel litt ekkelt når det plutselig kom litt blod i tillegg. Jeg er 9+4, så mye kan jo skje enda men enn så lenge klorer den seg fast :)

Da er vi ca like langt på vei. Godt å lese at blødningen har stoppet opp :) Jeg våknet en morgen og hadde blod nedover lårene og i senga - heldigvis gikk jo det bra, men jeg ble jo fryktelig redd. Legen sa at det ikke var uvanlig å blø litt hvis man hadde hatt samleie f.eks.

Da er vi ca like langt på vei. Godt å lese at blødningen har stoppet opp :) Jeg våknet en morgen og hadde blod nedover lårene og i senga - heldigvis gikk jo det bra, men jeg ble jo fryktelig redd. Legen sa at det ikke var uvanlig å blø litt hvis man hadde hatt samleie f.eks.

Så godt å høre at alt står bra til! Ser jo nå i ettertid at min blødning absolutt ikke var stor i det hele tatt.. Hehe.. Så har nok overreagert en smule. Men kjenner jeg er blitt veldig overbeskyttende mot den lille ostepoppen som vokser inni der.

Når skal du på ul?
Jeg var på tidlig ul i uke 8.
Og ordinær ul er ikke før 8 februar.
men har time hos legen igjen 11 januar :)

Jeg har bestilt time til ul hos en privat gynokolg, så skal dit 10.januar. Har fått time til ordinær ul 25.feb. og det er jo ei stund til. Klarte ikke ikke helt å vente til da :P
Hvordan var det på ul? Er første gangen jeg er gravid, så har jo ikke peiling på noe :P Hehe..

Jeg har bestilt time til ul hos en privat gynokolg, så skal dit 10.januar. Har fått time til ordinær ul 25.feb. og det er jo ei stund til. Klarte ikke ikke helt å vente til da :p
Hvordan var det på ul? Er første gangen jeg er gravid, så har jo ikke peiling på noe :p Hehe..
Dette er min 3dje gang, men føles som første da minte jenta nå er 10 år :p
Kunne jo ikke se så mye da jeg var på ul siden jeg bare var 8 uker.
Så jeg gleder meg til ordinær ul da jeg får se babyen min også, og ikke bare en klump med et bankende hjerte :)
men det er veeeeldig lenge til 8 februar da.....

Back
Topp